Kovu pak přišel ke Scarovi a řekl: „Scare! Proč jsi vlastně tak zlý? Je to snad kvůli tomu že když jsi byl malý tak tě většinou všechna lvíčata neměla ráda a měla radši Mufasu? Chtěla jsi hrát jen s Mufasou a tobě se jen vysmívali a tak tvůj bratr byl slunce které všichni měli rádi ale ty jsi byl pořád v jeho stínu, nechtěný princ a neměli tě rádi. Proto jsi byl pořád smutnější a smutnější až se jednou ze smutku stala nenávist! Nenávist vůči bratrovi kvůli tomu že ho všichni měly radši.”
Scar se zamyslel vzpomněl si na to co mu dělala lvíčata když byl malý a jak mu jeho bratr dokázal pomoc. Pak se stalo něco co by nikdo nečekal. Scarovi začli po tvářích téct slzy. Kopa v tu chvíli pochopil slova jeho otce a vzpomněl si na ně: „když budete všichni držet spolu tak dokážete něco čemu by jste nevěřily vy ani ostatní.” Scar zatím smutně řekl: „Ano možná kvůli tomu jsem takový nikdo mě většinou neměl rád a lvíčata se mi hlavně jen smála a nechtěla si se mnou hrát jenom s Mufasou ano mě nesnášeli.” Vitany se zeptala: „ A není ti smutno po bratrovi? Nelituješ toho co jsi udělal?”
Scar byl nešťastný a odpověděl: „Teď už lituji, teď už ano. Když jsme byli s Mufasou malý tak jsem ho měl rád, hráli jsme si spolu a bavily se, teď lituji toho že jsem ho zabil.” Kopa přišel ke Scarovi blíž a zeptal se: „Takže mír?” Scar si setřel slzy poprvé se za ty roky hezky usmál a řekl: „Takže mír.” Všichni se tedy spokojeně odebrali na Lví skálu. Lvice ze smečky přijaly mezi sebe ty ze Scarovi a nakonec jim i odpustily.
Všichni byli šťastní a dívali se ze Lví skály i Scar byl konečně šťastný a jen se usmíval. Simba se na všechny díval z nebe a byl také šťastný že je Scar už hodný a že vše nakonec dobře dopadlo. Věděl totiž že na něj jeho rodina nikdy nezapomene a budou ho mít vždy ve svých srdcích a hlavně že budou na něj s láskou vzpomínat stejně jako on se bude na ně vždy s láskou dívat z nebe. I on je bude mít ve svém srdci také a nikdy na ně nezapomene tak jako oni nezapomenou na něj.
Jen nikdo vůbec nevěděl že se na ně z dálky dívá tygr a potichu říkal: „Jen počkej Kopo však ty za všechno draze zaplatíš i se svou rodinou a přáteli. Čekejte na pomstu na TYGŘÍ POMSTU!” Zasmál se a odběhl rychle pryč...
A máme tu poslední kapitolu tohoto příběhu na obrázku v médiích plačící Scar já vím je to zvláštní že jsem nakonec Scara udělala hodného ale kvůli pokračování to tak nakonec být muselo jinak vám mockrát děkuji za spoustu přečtení a hlasování moc si toho vážím. Tak zase někdy příště u mé další knížky vy moje lvíčátka zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816 😻🐱
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AdventureTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...