33. Boj o království

249 3 0
                                    

~Lví říše~

Scar byl zrovna na Lví skále když uviděl že někdo jde tak rozkázal svým spojencům: „Připravte se asi bude další bitva” Jen co to dořekl tak seskočil ze Lví skály a čekal až k nim přijdou. Když k nim přišli tak Scar škodolibě řekl: „ Co se děje Kopo? Ve vyhnanstvý se vám snad už nelíbilo?” Dořekl to a ušklíbl se. Kopa naštvaně zařval: „ Vrať nám Lví říši zpět Scare!” Scar se jen zasmál. „To ani náhodou” Odpověděl se zavrčením Scar. Pak se se svou smečkou,hyenami a Temnou smečkou rozběhl a šel na ně. Kopa s rodinou se rozběhl proti nim a začla bitva.

Jediní kdo nebojovali proti Kopovy a ostatním byla Nala a lvice z její smečky ty se přidaly ke Kopovy a ostatním proti Scarovi. Koda,Asha,Shani,Nama,Iris,Usiku a mladší Simba nechtěli bojovat a tak radši šli stranou.
Kion se naštval a použil řev až všichni Temní odletěli někam do dáli tedy kromě Simby a Usika ti pořád byli někde stranou a dívali se na ten boj.

Scar se podíval na Kiona a pověděl: „ Vypadá to že tady má někdo dar mocného řevu nemám pravdu?!” Kion odpověděl: „Ano máš Scare. „Také jsem ho míval ale pak jsem o něj přišel, což je škoda protože kdybych ho měl tak bych mohl Simbu zničit mnohem dřív.” Dořekl Scar a zasmál se.

Kopa to uslyšel, zavrčel, skočil na Scara a zakousl se mu do zad. Scar ho rychle ze sebe shodil a otřepal se.

Smečka zatím bojovala se Scarovou smečkou a hyenami jenže pak to bylo moc i na Shenzi a zavelela: „Všechny hyeny ústup!” Všechny hyeny rychle utekli a Scar se smečkou tam zůstali sami.


Předposlední kapitola příběhu je tu pak už jen jedna a konec zatím čauky mňauky u poslední kapitoly snad se těšíte vy moje lvíčátka🐱🦁🐱

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat