Všichni tedy šli ani nevěděli jestli překročily hranice Lví říše nebo ne. Leah se pak docela zvědavě zeptala: „Kam vlastně jdem?” Shani se na ni otočil a řekl: „To nevím ale prostě asi rovnou za čumáčkem” Leah nejistě řekla: „No nevím jestli je to nejlepší rozhodnutí.” Shani jí odpověděl: „Neboj Leah není to špatné rozhodnutí.” Šli když nechtěně dorazily na Sloní hřbitov.
~Sloní hřbitov~
Scar si všimnul stínů lvíčat tak se otočil na lvice a hyeny: „Vy udělejte něco s těmi lvíčaty a já se jdu schovat kdyby třeba náhodou přišel Simba a ostatní.”
Leah se dívala po okolí a pověděla: „ Já nevím mě tohle místo připomíná to o kterém nám říkal děda Simba.” Koda řekl: „ Ale Leah jak si můžeš být jistá že to je zrovna tohle místo.” Nama se podívala na Kodu a řekla: „A jak si můžeš být tak jistý ty Kodo třeba má Leah pravdu. Třeba to je opravdu to místo o kterém mluvil děda. Které je přeci tak nebezpečné.” Najednou se za nimi ozvalo: „To víte že to je tohle místo.” Asha řekla: „Kodo to jsi mluvil ty?” Koda se podíval na Ashu nechápavým pohledem a řekl: „Co si myslíš, vždyť já nic neříkal Asho.” Pak se za nimi ozval štěkotavý smích. Oni se se strachem pomalu otočily a uviděli hyeny. Hyeny k nim šli a řekli: „No tedy vypadáte docela lahodně. Zajímalo by nás jak budete asi chutnat.” Dořekli to a začali slintat a oblizovat se.
Lvice zatím vše z povzdálí sledovali byli přesvědčené že to zvládnou hyeny i bez nich.
Vtom tam vběhlo další lvíče. Když ho ostatní uviděli tak naráz radostně vykřikli: „Malaiko!” Malaika byl totiž jejich nejlepší kamarád i když byl o trochu starší než oni. Byl to lvíček s bílou srstí, modrýma očima a malinkou hřívou na hlavě.
Malaika se podíval na ostatní lvíčata a řekl: „Proč jste sem vůbec šli?! Copak nevíte že je zakázáno tu chodit protože je tu nebezpečno!” Leah se ho zeptala: „Malaiko jak si nás vlastně našel?” „Jednoduše viděl jsem vás jak někam jděte a bál jsem se že se ztratíte a dostanete do potíží. Jak jde vidět tak jsem měl pravdu” Odpověděl Malaika a snažil se bránit své přátele před hyenami.
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AventuraTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...