23. Nový člen rodiny

297 6 0
                                    

~Území nikoho~

Ve vyhnanstvý se Kiaře a Kovuovi narodilo lvíče dali jí jméno Astra. Všichni byli šťastní a Kiara řekla: „Kovu myslíš že kdyby o tom věděl táta tak by byl šťastný?” Kovu jí jen radostně olízl čumáček a pověděl:„Myslím že ano určitě by byl šťastný” Dořekl to a podíval se radostně na Astru. Astra měla zlatavou srst a červené oči stejně jako Kiara.

Byl večer na Lví skále šli už všichni spát jen ti ve vyhnanstvý nemohli usnout a pořád něco mluvily. Vitany: „Kiaro ty do mě žducháš!” „Tak promiň Vitany ty mi zas ležíš na tlapce.” „Éhm, holky kdo mi leží na ocase?” Zeptal se Kovu. „Oh, promiň Kovu to jsem byl já” „To nevadí Kopo” Pověděl Kovu. Kion už docela mrzutě a unaveně řekl: „Ach, tady se snad nikdy nevyspím!”

Jenže zatím neusnuli ani lvíčata: „Tati Nama do mě kope!” Kopa pověděl: „Namo nekopej svého bratříčka.” „No jo jenže Shani mě tahá za ocas!” Odpověděla Nama. Kovu se už naštval a vztekle vykřikl: „ Už dost! Všichni hned spát!” Lvíčata se lekla radši se uklidnila, lehla si a zanedlouho hezky usnula. Všichni si oddychli že je už konečně klid a pokoušeli se také usnout.



Dnes trochu kratší kapitola na obrázku v médiích malá Astra ale teď už zatím u další kapitoly čauky mňauky vaše Rusalinka816 🐱

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat