~Území nikoho~
Kopa se šel projít. Ostatní se dívali jak odchází pryč a doufali že ho aspoň něco napadne ale mezitím také přemýšleli jak by Temnou smečku mohli porazit a získat zpět Lví říši.
Když se Kopa procházel tak si všiml že se v keři co byl přímo před ním něco hýbe. Kopa zaujal bojovou pozici byl připraven se bránit kdyby musel. Kdoví třeba tohle místo nebylo tak opuštěné jak si mysleli třeba skutečně někomu patřilo. Kopa se jen podezíravým pohledem díval na ten hýbající keř a s výkřikem rozkázal: „Vylez ven! Ať jsi kdo jsi!”
Vtom na něj skočil vylekaný lev Kopa tohle nečekal a ten lev ho srazil k zemi. Kopa se na něj pozorně podíval a prohlížel jsi ho odněkud toho lva znal až jsi vzpomněl a řekl: „ Kasi?!” Kasi se na něj překvapeně podíval pustil ho a řekl: „Kopo?! Kopa vstal ze země a zeptal se: „Co tu děláš tak sám Kasi?” Kasi se jen s úsměvem zazubil: „ Ale já nejsem sám.” Vtom se za Kasim objevila Jani. Podívala se na Kopu usmála se a řekla: „Ahoj Kopo.” „Ahoj Jani” Odpověděl jí Kopa. „Co tu oba dva děláte?” Zeptal se Kopa nakonec. Kasi v rychlosti odpověděl: „Na vysvětlování teď není nejlepší čas jen ti řeknu že před nimi utíkáme.” „Utíkáte a před kým?” Zeptal se Kopa.
Než Kasi nebo Jani stačily odpověděl tak mezi ně skočil tygr a naštvaně vykřikl: „Už vás máme!” Kopa se pozorně podíval na toho tygra když zístil kdo to je tak s překvapením v hlase vykřikl: „Damu!” Damu se na něj otočil, ušklíbl se a pověděl: „Ahoj princi Kopo dlouho jsme se neviděli.” „Co tady chceš Damu?!” Zavrčel naštvaně Kopa.
„Ti dva ti neřekli že se je pokoušíme chytit?” Zeptal se se škodolibým úsměvem Damu.
Kopa s nechápavým výraz pověděl: „Počkat pokoušíme?” „Ano pokoušíme!” Skoro až vykřikl Damu.
V ten moment se za ním objevil Wastani i s ostatními tygry. Kopa se díval na ty tygry a pohledem se zastavil na Wastanim vypadal trochu jinak než když ho viděl jako lvíče měl na sobě víc jízev ,natržené ucho a a dokonce mu chyběl i ocas vypadal děsivěji než kdysi.
Šlo na něm vidět že už není tak mladý. Wastani si všiml jak na něj Kopa kouká a se škodolibým úsměvem řekl: „Ahoj princi Kopo!” Kopa zavrtěl hlavou aby se probral a přestal se na něj tak dívat. Pak se zamračil a začal naštvaně mrskat ocasem. „Víte že tu nemáte být!” Vyjel po nich ostře. Wastani se jen zasmál: „ Ano to víme princi Kopo. Jen jsme se ty dva pokoušeli chytit.” „A co vám vlastně provedli že je chcete chytit?” Zeptal se Kopa už trochu klidněji. „Oni ti neřekli že Damuovi zabily syna!” Poslední dvě slova Wastani hodně naštvaně zdůraznil. Kopa jen vytřeštil oči podíval se překvapeně na Kasiho a Jani a řekl: „Co...Cože?!” Kasi ale jen zavrtěl smutně nesouhlasně hlavou a řekl: „Kolikrát vám budeme ještě říkat že jsme to nebyly, když jsme šli okolo tak jsem si všimli mláďete ležícího na zemi tak jsem k němu přišli blíž a zjistili jsme že je mrtvé. Jenže pak jste nás uviděli a mysleli jste že jsme ho zabily my.” „To vám tak budem věřit Kasi že jste mu vážně nic neudělali!” Zavrčel naštvaně Damu.
Kopa tohle už nevydržel a vztekle vykřikl: „Dost! Všichni tygři odsud hned odejdou!”
Damu se na něj otočil a pověděl: „Klidně odejdem Kopo ale věř že se jednou rozhodně vrátíme! Není to naposledy co se vidíme máme s vámi ještě dost nevyřízených účtů z minulosti.” Dořekl to a všichni tygři utekli pryč.Na obrázku v médiích Kasi a Jani další obrázek Wastani ale teď už čauky mňauky vaše Rusalinka816🐈
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AdventureTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...