22. Neboj najdu pomoc sestřičko.

310 6 0
                                    

~Někde v savaně~

Zrovna bylo odpoledne Nalin bratr Mheetu byl již dospělí a když se před rokem dozvěděl že Kopa žije byl velice šťastný. Rozhodl se že půjde do Lví říše za svou sestrou a vůbec netušil co se tam vlastně předtím stalo. Otočil se na Ainu která se stala jeho partnerkou a oznámil jí: Aino prosím pohlídáš to tu a dohlédneš na všechny já se chci vydat do Lví říše za svou sestrou."

Aina se na něj jen usmála a pověděla: „ Klidně běž Mheetu do Lví říše já to tu zvládnu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Aina se na něj jen usmála a pověděla: „ Klidně běž Mheetu do Lví říše já to tu zvládnu." Mheetu se jen usmál a běžel do Lví říše.

~Lví říše~

Mheetu chtěl pak překročit hranici jenže vtom tam přišlo pár Temných lvů a naštvaně zavrčeli: „Co tu chceš cizí lve nemáš tu co dělat!" Mheetu ale jen odhodlaně řekl: „ Jdu za svou sestrou a co tu děláte vy vždyť tu nežijete!„ Vtom se z dálky ozvalo: „Mheetu" Mheetu se podíval tím směrem a uviděl svou sestru. Ta k němu rychle přišla, otočila se na Blacka a řekla: „ To je v pořádku Blacku je to můj bratr." „No dobře Nalo. " Řekl Black ještě se podíval na Mheetua dost podezíravě a všichni Temní lvi odešli.

Nala se podívala na Mheetua když byli konečně ti Temní lvi pryč a zeptala se: „Co tu děláš Mheetu?" Mheetu jen radostně s menším poskočením pověděl: „Přišel jsem za tebou, Simbou a ostatními abych vás překvapil." Nala se pousmála: „To je od tebe moc milé Mheetu." „Kde je Simba? " Zeptal se Mheetu když ho nikde neviděl. Nala jen vzdychla Mheetu Simba je...je...mrtvý! Řekla Nala sklesle aniž by Mheetu tušil jak bylo pro ni těžké říct to poslední slovo.Z očí jí znovu začli téct slzy i když nechtěla smutek po Simbovi jí dá se říct ovládl a ona nemohla přestat vzlykat slzy si razily cestu jemnou srstí a kapaly na zelenou trávu.

Z očí jí znovu začli téct slzy i když nechtěla smutek po Simbovi jí dá se říct ovládl a ona nemohla přestat vzlykat slzy si razily cestu jemnou srstí a kapaly na zelenou trávu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Mheetu se k ní přitiskl a snažil se aby nebyla tak nešťastná. Ona si setřela slzy z tváří které měla úplně mokré od těch slz a odtáhla se od něj. Mheetu mlčel nevěděl co má říct až se zkusil zeptat: „Jak se to stalo? A co vlastně dělají ti Temní lvi ve Lví říši vždyť jsou to naši největší nepřátelé?" Nala mu na to chtěla odpovědět ale vtom se za ní objevil Scar.

Podíval se na Mheetua a s uchechtnutím řekl: „Ahoj Mheetu." Mheetu vyděšeně couval. Poté vyděšeně ale zároveň i překvapeně pověděl: Scare!? Ty...ty jsi naživu?! „Ano jsem a jestli nechceš zemřít ty tak hned teď odejdi!” Rozkázal s naštvaným zavrčením Scar. Nala se na Mheetua podívala prosebným pohledem a potichu aby to nikdo neslyšel pověděla: „Prosím Mheetu odejdi nechci aby se ti něco stalo. Mheetu odpověděl: „Dobrá Nalo ale jen kvůli tobě. Jen se neboj ty jsi když jsem byl malý taky našla záchranu pro Lví říši i pro mě a já to tedy udělám také. Jen co to dořekl tak se rozběhl ale ještě z dálky volal: „Neboj se Nalo najdu pomoc. Nala se jen dívala jak její bratr mizí v dálce. Nepatrně se usmála a pomyslela si: „Já vím že najdeš Mheetu. Však ty dokážeš zachránit Lví říši."


Další kapitola příběhu je tu na obrázku v médiích dospělí Mheetu další obrázky Aina a plačící Nala zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816 😺

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat