18. Území nikoho

375 6 3
                                    

Lvice od Scara zatím šly za ostatními lvicemi ze smečky. Jenže lvice se s nimi radši ani nebavily protože je považovaly za zrádkyně které se přidaly ke Scarovi a pomohly zničit Simbu.

Hyeny zatím na druhé straně od lvic ohlodávali kosti ze zvířat které tam našli.

~ Někde ve vyhnanství~

Ostatní ve vyhnanství zatím šly ani nevěděli kam až došli na území kde nikdo nebyl a ničí to nebylo. Všichni se rozhlíželi až Vitany řekla: „Vypadá to jako kdyby tu vážně nikdo nebyl jako kdyby to bylo území nikoho.” Kopa pověděl: „To ano třeba to je území nikoho aspoň tak by jsme tomu mohli říkat” Dořekl to a dál se díval s úsměvem na krajinu. Vtom se pohledem zastavil na jednom místě a vykřikl: „Kovu vypadá to že tam je nějaká jeskyně ve které bychom mohli snad být. Dořekl to a ukázal na ni tlapou.

Kovu se na ni podíval a řekl: „Dobře tak tam všichni běžte. Stejně je už pozdě možná že když se vyspíme tak nás třeba něco zítra napadne jak získat Lví říši zpět.” Všechna lvíčata zalezla do té jeskyně a hned za nimi i ostatní.

Kion se pak na všechny podíval a zeptal se: „Myslíte že získáme Lví říši zpět?”  „Neboj Kione určitě získáme ale teď dobrou.” Odpověděl mu na to Kopa. Nikdo pak už nic neříkal a všichni usnuli.

~Lví říše~

Scar zatím ve Lví říši vyšplhal na vrchol Lví skály a zařval aby zvířata věděla že se stal králem.

~Území nikoho~

Ráno ve vyhnanství se všichni vzbudily a lvíčata si šla hrát ven. Kiara s Kopou se na ně dívali a Kiara za nimi ještě volala: „Kodo,Asho hlavně opatrně!” Za chvíli se jen z dálky ozvalo:„Neboj mami budem opatrní.” Kopa měl také trochu strach o svá lvíčata a tak vykřikl: „ Namo, Shani hlavně ať se vám nic nestane!” Oba dva pak z dálky naráz volali: „Neboj tati budem v pořádku.”

Kopa s Kiarou šli pak za ostatními kteří si povídali a Kion řekl: „No nevím jak vy ale já nechci být ve vyhnanství.” Kopa se podíval na Kiona a řekl: „Neboj Kione však my něco vymyslíme aby jsme porazily Scara. Kiara pověděla: „To ano ale i kdyby jsme to vymysleli tak jak to chcete udělat? Vždyť Scar má na ochranu hyeny.” Kopa se usmál na Kiaru a pověděl: „Neboj Kiaro náš táta přeci už jednou porazil Scara i hyeny.” Kiara mu na to odpověděla: „Já vím to je porazila i smečka jenže teď se k nim přidala i Temná smečka.” Kopa se zamyslel: „Hmm, tak budeme muset vymyslet jak porazíme i tu Temnou smečku ale já zatím žádný nápad nemám.” Dořekl to a povzdychl si.

Další kapitola příběhu je tu na obrázku v médiích Území nikoho snad se vám zatím příběh líbí a schválně mi napište do komentářů která je váše oblíbená postava z příběhu i když tady brzy bude i víc postav tak která se vám líbí teď.
Já mám nevím proč nejradši Kopu a která je vaše nejoblíbenější? Jinak zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816 😺

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat