16. Bitva ale i smutek

377 6 0
                                    

Když Scar Simbovo tělo položil na zem tak se na všechny podíval a hrdě a pevným hlasem vykřikl: „Ještě o mě pochybujete!" Všichni najednou přestali bojovat. Nala,Kopa, Kiara,Kovu,Kion a Vitany přišly k Simbovu tělu. Nala měla slzy na krajíčku Simbu velmi milovala a teď o něj navždy přišla. Simbo." Řekla zlomeným hlasem nedokázala říct smutkem víc cítila jak se jí stáhlo hrdlo a po tváři jí stékaly slané slzy smutku. Pak Simbovi olízla čumáček a přitulila se k němu.

Kiara s Kopou a Kionem smutkem v hlase jednohlasně řekli: „Tati né to nemůže být pravda!" Kovu se přitulit ke Kiaře aby ji uklidnil a Vitany řekla Kopovy: „Ach, Kopo je mi to strašně líto

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kiara s Kopou a Kionem smutkem v hlase jednohlasně řekli: „Tati né to nemůže být pravda!" Kovu se přitulit ke Kiaře aby ji uklidnil a Vitany řekla Kopovy: „Ach, Kopo je mi to strašně líto." Kopa se podíval na Vitany uplakanýma očima a pověděl: „Já vím Vitany."

Scar se jen zlomyslně usmíval: „Ha konečně jsem zabil Simbu teď tu vládnu já!" Dořekl to a začal se smát. Kovu se na něj mračil a řekl: „To rozhodně ne!" Scar se na něj otočil a překvapeně řekl:„ Cože?! Jak to že ne!" Kovu mu to chtěl nějak rychle vysvětlit: „Ne protože když Simba zemřel tak se mám stát králem já a Kiara má být královnou." Nala přišla ke Kovuovi otočila se na Scara a pověděla: „Ano Kovu má pravdu když je Simba po smrti tak se má stát správně králem Kopa jenže ten nechce tak je Kiara královnou a Kovu zase králem!" Scar se jen ušklíbl: „Vážně Kovu...?" Pak lehce zaryl drápy do země a řekl: „Nikdy by mě to asi nenapadlo Kovu ale budu muset zabít TEBE!”

Scar skočil na Kovua a chtěl ho kousnout do krku jenže Kovu to již čekal a sekl ho tlapou. Kovu rychle vyskočil zpět na tlapky a vztekle vrčel. Scar se pak také zvedl ze země a otřepal se. Oba dva začali chodit v kruhu tak jako předtím Simba se Scarem. Kovu si na to vzpomněl a Scar ho zatím trefil tlapou až se skácel k zemi.

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat