12. Nepřátelé ve Lví říši!

392 8 0
                                    

Simba s Kopou, Kovuem a Nalou byli pořád na Lví skále když vtom k nim přiletěl Zazu

a celý udýchaný vykřikl: „Králi Simbo! Královno Nalo! Kopo! Kovu! Blíží se nepřátelé!” Když to Simba uslyšel tak zavelel: „Rychle musíme se podívat kdo vstoupil do našeho království

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a celý udýchaný vykřikl: „Králi Simbo! Královno Nalo! Kopo! Kovu! Blíží se nepřátelé!” Když to Simba uslyšel tak zavelel: „Rychle musíme se podívat kdo vstoupil do našeho království.” Tak smečka v čele se Simbou běžela aby se podívala kdo k nim přišel. Cestou se k nim přidaly i Kiara s Vitany a nakonec i Kion. Všichni tedy běželi naštěstí jen kousek od Lví skály kde byli ti nepřátelé.

Když Simba uviděl kdo k nim přišel tak překvapeně ale zároveň i zděšeně řekl: SCARE! Ty žiješ!?” Scar k němu přišel blíž a pověděl: „No jak vidíš Simbo tak žiju!”

Hyeny se podívali na lvíčata a řekly: „ Ale ahoj lvíčátka  dlouho jsem se neviděli. Jo a taky vám musíme říct že ten váš statečný kamarád byl vážně lahodný. Zajímalo by nás jak asi chutnáte vy?! Když to všechno lvíčata uslyšela byla zděšená hrůzou že jejich nejlepšího kamaráda hyeny zabily a snědli. Jen kvůli nim že je chtěl zachránit.

Když to uviděla Nala tak řekla lvíčatům: „Kodo!Asho! Shani a Namo! Rychle běžte za Vitany ona vás odvede do bezpečí na Lví skálu.” Vitany se jen podívala na Nalu přikývla a běžela s nimi se schovat na Lví skálu do jeskyně. Simba s ostatními se jen dívali jak utíkají pryč a mizí v jeskyni na Lví skále.

Na obrázku v médiích Scar, Akira a hyeny další obrázek Zazu ale teď už čauky mňauky u další kapitoly vaše Rusalinka816 🐱 🦁

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat