Když tedy byla Vitany i s lvíčaty pryč tak se Simba otočil na Scara a zeptal se: „Co tu vlastně chcete?" Scar se jen zasmál a odpověděl: „Simbo ty moc dobře víš co chceme. Chceme přeci Lví říši!" Simba se naštval a vykřikl: „Na to zapomeň Scare já ti ji nevydám!"Scar ale na to jen řekl: „ Však já jsem počítal s tím že to asi tak lehce nepůjde,proto jsme si vzali malou pomoc." Dořekl to a za ním se objevila temná smečka.
Když to Simba uviděl tak překvapeně řekl: „Co? Jak se ti je povedlo přesvědčit aby byli s tebou?" Scar na to řekl: „To je na dlouhé povídání, ale už dost řečí když mi nevydáš Lví říši tak si ji vezmu sám." Dořekl to a chtěl na Simbu skočit. Když to Simba uviděl tak ho rychle přeskočil na druhou stranu. Teď byl Simba na levé straně a Scar na pravé. Naštvaně na sebe vrčeli Simba se na chvíli zamyslel a nedával pozor Scar toho využil, skočil na něj a hodil ho k roklině. Simba vstal ze země ale špatně šlápl o okraj té rokliny.
Nechtěně mu sjeli zadní tlapy a vypadalo to že každou chvíli spadne do té rokliny. Simba se snažil předními tlapami zase dostat na pevnou zem ale dost mu to klouzalo. Když to Scar uviděl tak se jen smál,zaryl mu drápy do tlapek tak jako kdysi a řekl: „Ale Simbo vypadá to že se nám minulost opakuje!"
Simba chtěl na něj skočit,jenže Scar již věděl co chce Simba udělat a zaryl mu drápy do tlapek ještě víc aby nemohl vyskočit. Pomalu se naklonil k Simbovi a řekl: „Nashle Simbo navždy!" Dořekl to a Simbu pustil.Jenže vtom na Scara skočila Nala,svalila ho k zemi a rychle Simbu chytla za tlapu a pomohla mu vyšplhat zpátky nahoru. Scar se naštval,zvedl se země a řekl všem svým spojencům: „Do útoku!" Někteří z temné smečky napadly Simbu. Simba se bránil setřepal je ze sebe a utíkal až na Lví skálu.
Jenže vtom se tam objevil Black a běžel na Simbu. Simba rychle utíkal až doběhl k okraji Lví skály kde neměl kam utéct. Vtom tam přiběhl Black a řekl: „Ale Simbo vypadá to že jsi v pasti. Dolů přeci nemůžeš to by ses tím pádem zabil, nebo by tě ostatní z naší smečky zničily!" Simba jen naštvaně mrskal ocasem a vrčel. Chtěl na Blacka skočit jenže Black na něj také skočil a strčil do něj. Simba se kutálel a skoro by spadl ze Lví skály kdyby se na poslední chvíly nechytil drápy o okraj skály.
Black se zasmál přišel k okraji skály a podíval se škodolibě na Simbu. Na tváři mu hrál škodolibý úsměv a řekl: „Óh teď mi připomínáš svého tátu když byl malý." Simba i když se držel co mohl tak se zeptal: „Jak...jak to myslíš?" Black mu na to jen odpověděl: „No víš Simbo když jsme zaútočily na Lví říši kde byl tvůj otec se Scarem ještě malý tak kdo si myslíš že byl ten lev co chtěl tvého otce shodit ze skály?!" Simba se na něj překvapeně podíval a pověděl: „Takže to ty jsi byl ten lev co chtěl zabít mého otce!" „Ano to byl a kdyby tvého otce nezachránil tvůj dědeček Ahadi tak by se mi to i povedlo!!" Řekl Black a zazubil se. Simba se naštval zapřel se zadními tlapami o kámen na který se mu povedlo stoupnout,odrazil se a na Blacka skočil. Black ho odkopl, Simba přistál o kus dál postavil se na tlapky a rychle utíkal pryč.
~Jeskyně na Lví skále~
V jeskyni se Shani otočil na mámu a zeptal se: „Mami nestane se nikomu nic že ne." Vitany mu na to odpověděla: „Neboj Shani myslím že to dobře dopadne." Pak sklopila uši, svěsila hlavu smutně k zemi a sama pro sebe si řekla: „No tedy doufám že to dobře dopadne."
~Mezitím u Lví skály~
Simba pořád rychle běžel jenže mu jeden lev zkřížil cestu a řekl:„Ale kam pak chceš utéct Simbo?" Simba se podíval na toho lva a pověděl: „Darku?!"
Dark se jen ušklíbl a řekl: „Dlouho jsme se neviděli Simbo naposled když jsme byli oba dva ještě malý." Simba na to odpověděl: „Ano to mě a Nalu musel pak táta zachraňovat jen kvůli tomu že jste nás uvěznily a když tak chtěli zabít." Dark ale jen s klidným hlasem odpověděl: „Ale Simbo to je už jen minulost, takže na to můžeš klidně zapomenout." Dark se k němu pak pomalu přibližoval a na tváři měl škodolibý úsměv. Simba opatrně couval, nevěděl co má dělat až řekl: „Darku víš že ti nechci ublížit." Dark se jen ale usmál: „No pro mě bude spíš potěšením tě zabít!" Dořekl to a Simbu sekl tlapou po obličeji až měl Simba na pravém oku škrábanec. Dark se zasmál: „Ha,už vím jak se cítil můj bratr když způsobil Scarovi jízvu. Je to docela zábavné." Simba naštvaně zavrčel a skočil na něj. Dark se mu ale vyhnul skočil na něj a svalil nakonec Simbu k zemi.Když to uviděla Nala tak rychle běžela Simbovi pomoc. Skočila na Darka a odhodila ho od Simby. Když to Scar uviděl tak dal znak k ústupu a všichni utekli.
Nala pomohla Simbovi vstát a zeptala se: „Není ti nic Simbo? Simba se na Nalu usmál a odpověděl jí:„Neboj není jen mě bolí to oko. Teď už chápu jak se cítil Scar když dostal jízvu." Nala se usmála: „Hlavně že se ti nestalo nic horšího." Pak se všichni otočily a šli zpátky do jeskyně kde už na ně čekala Vitany s lvíčaty.
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AventuraTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...