Bölüm -1 🐺🐣

106K 1.2K 1.2K
                                    

.
Ne zaman ve nerede başladın bu kitabı okumaya ? 🐺🐣

Benim için çok yeni bir kurgu umarım seversiniz 💓

İyi okumalar.

Ahsenden
Genç kız boynunun arkasında ki  keskin acıyla araladı gözlerini . Neredeydi böyle ? 
Etrafı incelemeye başladı. Odada sadece çift kişilik bir yatak , boy aynası ve küçük bir gardrop vardı. En son yetiştirme yurdundan bir hademeden aldığı telefon numarasını aramıştı ve adamla buluşma yeri ayarlamıştı. ona yardım ediceğini söyleyen adamla konuşuyordu ve sonra... Tanrım sonrası yoktu.

Kız yaşananları hatırlamak için  kendini zorladı ama yoktu işte aklına hiç bir şey gelmiyordu... Tüm bunları düşündüğü sırada odaya takım elbise  giymiş  bir adam girdi. Adam yaklaştıkça bu adamın dün ona yardım edebileceğini söyleyen ve buluşma ayarlayan adam olduğunu fark etti. Kız o heyecanla birden ayağa kalkmaya çalıştı ve ayağının yatak başına bağlı olduğunu fark etti. Kaşlarını çattı ve kendini incelemeye başladı.  Beyaz tenli olduğu için ayağı hemen kızarmıştı ve kollarındaki morluklar bariz belli oluyordu.

Gözlerini kocaman açtı ve 'Sen sen...' dedi.

Adam, 'Evet yavrum ben. Bakıyorum da uyuyan güzel uykusundan uyanmış. '
Kız ağzını açıp tam bir şey söyleyecekken adam sözünü kesti , 'sakın o güzel ağzını yorma yavrum, neden burda olduğunu merak ediyorsun biliyorum, ama ne dersem yap ki seni ailene ulaştırabileyim sözümü tutabileyim değil mi  ? ' Adamın iğrenç gülüşüyle kızın midesi bulanmıştı.

Zar zor 'Ne  ne istiyorsun benden ? Lütfen lütfen bırak beni ' diye ağlamaya başladı.

Allahım nasıl bir belaya bulaşmıştı böyle. Saflığının başına bir iş açacağı belliydi zaten. Adam kızın ağlamaya başlamasıyla kulakları tırmalayan iğrenç bir kahkaha attı. Sonrada kahkaha atan o değilmiş gibi kızın yanına gelerek aniden kızın saçlarını köklerinden kopacak şiddette çekmeye başladı.

Kızın acı dolu inlemelerinin arasından :
'Bak bana küçük sürtük, seni buraya getirdim ve bana lazımsın. Akşam bu otelin açılışı olacak. Sende önemli bir katılımcının  gecesini güzelleştireceksin. Anladın mı ? '

Kızın acı dolu göz yaşlarının arasından itiraz dolu bir inleme çıktı.
'Bakın beni anlamıyorsunuz ben ben bakireyim.Hiç tecrübem yok,   bir işe yaramam. Lütfen bırakın beni. Ne istersen yaparım, Lütfen' dedi çaresizce.

'Bırakıcam tabi ki güzelim ama bu geceden sonra. Bakire olman işime geldi zaten. Bu akşamki müşterin çok saygın biri ve büyük bir iş adamı. Eğer onu mutlu edersen , aileni bulmana ve burdan gitmene yardım ederim. '
Adam bunu söylerken kızın gözlerinden umut ışığı geçmişti. Kız zorla da olsa kabul eder biçimde başını salladı.

Adam kızı kandırmanın mutluluğu ile heyecanlı bir şekilde odadan çıktı. Sonunda büyük patronu bu gece mutlu edecek ve gözüne girecekti. En önemlisi de işlerine karışmasını engelleyecekti. Bakire bir kıza denk gelmek zordu. Neyse ki şanslı günündeydi. Yüzünde iğrenç bir ifadeyle diğer işlerini yapmaya koyuldu.

Arslandan
Adam toplantıdan bunalmış bir şekilde derin bir nefes aldı.

'Beyler bu günlük yeter. Bu akşamki otel açılışında atladığımız diğer detayların üzerinden kısaca geçeriz' dedi.

Sesinde sıkılmışlığın tonları vardı. Çalışanları Anlayışlı bir şekilde kafasını salladı. Arslan Kurtoğlu tanınmış bir iş adamıydı. 

Daha 27 yaşında olmasına rağmen koskoca holdingin de  ceosuydu. Bu günlere kolay gelmemişti elbette. Rahmetli babasının onun üzerinde emeği çoktu. Adamın hırsını ve çalışkanlığını babasının hatıraları dik tutuyordu. Her başarısını babasına itaf ediyordu. En azından o yaşıyorken gösteremediği minnettarlığı şimdi telafi etmeye çalışıyordu. Odasının önüne geldiğinde düşüncelerinden sıyrıldı ve çabuk bir şekilde eşyalarını toplayıp hem aile dostu hemde ortağı  olan Bahadırı aradı.

'Kardeşim ne yapıyorsun , ben şirketten çıkıyorum akşam ki otelin açılışına gidicem malum bana kitledin ya bu işi ' dedi sitemkar bir ses tonu ile.

Bahadır ise gülerek , ' aa bebeyim yakışıyor mu böyle sözler sana cık cık ... kitlemek falan. Ben hiç yapar mıyım öyle şeyler ' dedi.

Genç adamı sinirlendireceğini  bilerek. Arslan 'lan pust...' demişti ki Bahadır araya girerek ' bende seni seviyorum.' diyerek telefonu kapattı. Adam içinden sövüyordu tabi. Bir kere dedi kendi kendine , bir kere de beni sinirlendirmesin.

Bahadır ile çocukluktan beri arkadaşlardı. Eskiden aileleri sık sık bir araya gelir, güzel geniş bir masa da  yemek  yer, eğlenirdi.  Bahadırın en saçma hallerine şahit olmuştu tabi ki Bahadır da adamın en saçma hallerine şahit olmuştu. Hatta zaman zaman bu ergenlikleri hatırlarlar ve birbiriyle dalga geçerler ve bu muhabbetin sonu mutlaka birisinin sinirlenip yumruk atmasıyla son bulurdu. Zamanla ikisi de ergenliklerinden kurtulup genç bir adam olduktan sonra yada Arslanın babasının zamansız ölmesiyle bu arkadaşlık ortaklığa kadar gitmişti. Bazen hata mı ettim bununla ortak olmaya diye düşünmeden de edemedi. Çünkü beyfendi işine gelen her şeyi üstleniyor en saçma şeyleri de ara ara Arslana kitliyordu. 

Uzun ve yorucu bir gün olmuştu. Daha eve gidip duş alıp aylardır yapımı için uğraştığı otelin açılışına gidecekti. Oteli yapmıştı yapmalarına ama işletmecisini hiç gözü tutmamıştı. Arslan En ufak bir hatasını bekliyordu değiştirmek için. Malum işletmecisini  de iş yaptıkları başka bir iş adamı tavsiyesiyle anlaşmışlardı. Herkes onay verince o da iş adamının tavsiyesine güvenerek kabul etmişti.

Arslan sezgilerine güvenirdi. Yine de bu gece adamın tüm hareketlerine bakıcak en ufak bir yanlışında gerekirse adamı işten atacaktı. Yatıp dinlenmek varken , yorgun argın hazırlanmaya başladı. Hazırlanırken de Bahadıra sövmeyi  ihmal etmiyordu tabi.
'Ulan Bahadır, bunun intikamını alacağım senden, dur sen 'diye şimdiden intikam planları düşünmeye başlamıştı bile.

Onlar böyleydi işte hep didişip dururlar ve asla birbirlerine alınmazlardı. Dışardan bu konuşmaların bir kısmına bile şahit olanlar onları iki yakın dost olarak değil de düşman sanardı.Hazırlanma işi bittikten sonra , genç adam garajına doğru yol aldı. lüks arabalarından birine  atlayıp otele doğru yola çıktı.

Merhabalar, umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. 🙌🏻
Yorumlarda düşüncelerinizi belirtebilirsiniz.💌
İlk bölüme göre biraz kısa bir bölüm oldu fakat sizlerden aldığım geri bildirimle hikayeyi yazıp yazmamayı düşünüyorum. O yüzden lütfen görüşlerinizi bildirin. ( devam et , etme , güzel gidiyor , gitmiyor gibi)
Yazmaya Devam et diyenler için ;
Karakter tanıtımı için ayrı bir bölüm ister misiniz? Eğer isterseniz ana karakterlerimizi gözünüz de kim olarak canlandırdınız ,yazarsanız sevinirim 🥰
bana da fikir vermiş olursunuz.
Tabi ki Vote tuşuna basmayı unutmayalım🌟

BANA GELEN SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin