Herkese merhaba 🤗 yeni bir bölümle daha karşınızdayım !
Doğum günüme dakikalar kala bölümü yetiştirmenin ayrı bir mutluluğunu yaşıyorum 💜😂
Multimedyada Arslan var 🖤
Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur ,
Satır arası yorumlarınızı bekliyorumNOT: KÜFÜR VE HAKARET İÇERİKLİ YORUM YAPAN KİŞİLER ENGELLENECEKTİR!
Altta bir önce ki bölümden alıntı mevcut.İyi okumalar 💜
Tam o sırada alt katta oturma odasından gelen beklenmedik çığlıkla Arslan 'Nazlı !' diye istemsiz olarak mırıldandı . Hemen toparlanarak kilitli olan çekmeceden silahını aldı. Ahseni korkuttuğunu biliyordu ama kardeşi tehlikede olabilirdi. O yüzden de kızın korku dolu bakışlarını umursamamaya çalışarak sert bir ses tonuyla 'Burada bekle Ahsen ben geleceğim, burdan başka bir yere ayrılma tamam mı güzelim ? ' dedi ve kızın usulca başını sallamasıyla alt kata inen merdivenlere doğru hızlıca yürüdü.
Arslan oturma odasına vardığında hiç ummadık bir görüntüyle kaşlarını çattı. Nazlı açtığı korku filmiyle eline aldığı pikeyle yüzünün yarısını örtmüş ara ara filme bakıyor korktuğu sahneler gelince de pikeyle gözünü kapatıyordu. Kardeşine bir şey olmanın korkusuna sinir duygusu baskın hala gelmişti ! Bu kız bir gün de normal davransa şaşardı.
Arslan kızın bir kez daha bağırarak pikeyi üstüne çektiğini görmesiyle sabrı taşarak 'NAZLI!' Diye bağırdı. Kızın elini damağına götürmesiyle sırıtmadan edemedi.
Nazlı tereddütte kalarak açtığı korku filminde hiç bu kadar korkacağını tahmin etmemişti. Hem onun neyineydi tek başına korku filmi izlemek. Filimdeki kızın aniden ekrana yapışmasıyla Kendini tutamayarak çığlık attı ve yan koltukta katlı olan pikeyi alarak yüzünü kapattı. Film ilerledikçe merak ediyor, korkmasına rağmen merak ettiği için filmi kapatamıyordu.
Abisinin kükremesiyle koltukta zıplayarak abisinin bulunduğu tarafa doğru dönderek 'Ay ne bağrıyosun öyle ya ! Aklımı aldın !' Dedi ve baş parmağını damağının üstüne koyarak ittirdi.
Arslan ise bu kız bu yaşa kadar nasıl kendi başına geldiğini düşündü ! Birde 4 yıldan fazla yurt dışında yaşamıştı.İnsan biraz olsun büyürdü! Derin bir nefes alarak 'Kapat şu saçma filmi Nazlı! Çığlık atınca sana bir şey olduğunu sandım! Ne zaman büyüyeceksin sen ?' dedi sitemkar bir ses tonuyla.
Kızın söylene söylene televizyonu kapamasıyla silahı beline sıkıştırdı , çalışma odasında olan Ahsenin yanına gitmek için odadan çıktı ve merdivenlere doğru yol aldı. Ahsen de en az onun kadar endişe etmişti.
Adam odanın kapısını açar açmaz kız oturduğu koltuktan kalkıp Arslanın boynuna hızlıca kollarını doladı ve 'Şükürler olsun' diyerek mümkünmüş gibi adamın boynunda olan kollarını daha da sıktı.
Arslanın muzipçe 'Sevgilim beni boğmaya mı çalışıyorsun?' demesiyle kollarını gevşetti. Adamın boynuna masum bir öpücük kondurarak geri çekilmişti ki daha ne olduğunu anlamadan adama doğru tekrardan hızlı bir şekilde çekildi. Şaşkın gözlerle adama baktığında , Arslanın tutuklu bir şekilde ona baktığını gördü. O kop koyu, güzelim mavilikleriyle Ahsene öyle bakmıyor muydu ! Ahsenin kalp ritmi bile anında değişiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GELEN SEN
Romance•İlk kitap deneyimim olduğu için ilk bölümlerde bazı hatalar var. Hatalara rağmen okudukça seveceğinizi düşünüyorum.