Bölüm 16 🐺🐥

29.6K 829 138
                                    

Herkese merhaba 🤗

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım 💓

🌟'a basmayı ve yorum yapmayı unutmayınız  ❣️

Multimedya da Nazlı var 💖

Yeni bölüm bellirli bir vote ve yorum sayısından sonra gelecek ❣️

Altta bir önceki bölümden kısa bir alıntı var

İyi okumalar 🤗

Ahsen sinirle gözlerini devirdi ve hızlı adımlarla odanın çıkışına doğru yürüdü. Adamın gözündende hiçbir şey kaçmıyordu! Ay gönül rahatlıyla bahane bile bulamıyordu adam hemen anlıyordu. O böyle düşüncelere dalmış merdivenden inerken peşinden de Arslanın geldiğini hissetti. Kız birden dikkatinin dağılmasıyla basamağa yan basmıştı ve dengesini kaybederek ayağını burkmuştu. Ahsen acı dolu bir şekilde inledi.

Ahsenin peşinden merdivenlerden inen Arslan hemen kızı kucağına alarak endişeli bir ses tonuyla ' Ahsen iyi misin ? Canın yanıyor mu ?' dedi. Arslan  daha ne olduğunu anlamadan kız düşmüştü. Kızın zar zor 'Bileğim acıyor' demesiyle kucağında ki Ahsenle hızlı bir şekilde merdivenlerden inmeye başladı .

İkisi de merdivenlerden indiklerin de kapının açılma sesi ve adımlar duyuldu. Arslan hiç beklemediği sesle tam gelenin kim olduğunu soracaktı ki salona giren kişiyi görmesiyle kucağındaki kızı unutmuş, sesindeki şaşkınlığı ve özlemi gizleyemeyerek

'Na-Nazlı?' diye sormuştu.

Ahsen adamın kucağında onun kokusuyla mest olurken çoktan bileğinin acısını unutmuştu. Adamın kucağında merdivenlerden inerken kapıdan sesler duyunca kız Hasibe teyzenin gelmiş olabileceğini düşünüyordu ki salonun girişinden gördüğü güzel kızla şaşırdı. Arslanın ona özlem dolu ' Nazlı' demesine bozulmuştu. Yoksa bu kız onu terk eden eski sevgilisi falan mıydı ? Arslanın onu hafifçe koltuğa bırakıp Nazlı denen kıza neredeyse koşarak sımsıkı sarılmasıyla kalbinin hayal kırıklığı ile sıkışmasına engel olamadı. Bu adam ne diye böyle sarılıyordu ki.

Kıskanç bir şekilde, neredeyse her kadının yapacağı gibi, istemsiz bir şekilde kaşlarını çatarak kızı incelemeye başladı. Kızın Ahsenin tam aksine koyu kahve  gür saçları vardı. Gözleri elaydı ve gözlerinin ela oluşu saçlarının koyu oluşuna tezat bir şekilde duruyordu ve kıza ayrı bir hava katıyordu. Yüzünde tek bir makyaj yoktu. Fiziğinden söz etmek bile istemiyordu. Ortalamanın üstü boyuyla ve uzun bacaklarıyla hiçbir erkeğin red edemeyeceği bir tipti.

Tanrım ! Kız gerçekten güzeldi !

Yine de kız eğer Arslana sanki yıllardır görmüyor gibi sarılmaya devam ederse Ahsen artık çığlık atacaktı. Kızın sarılması yetmiyormuş gibi ona karşılık veren ve onu kollarıyla sımsıkı saran Arslana baktı. Onun da alacağı olsundu ! Daha demin onu saran kollar şimdi Nazlıyı sarıyordu ! Al işte mutluluğu başlamadan bitmişti. Halbuki adam daha sabah ona deneyeceğine dair söz vermemiş miydi ? Gözleri istemsiz dolu dolu oldu.

Tam o sırada adam , Ahseni hatırlama zahmetinde bulunmuş olacak ki Nazlının da elinden tutup oturduğu koltuğun karşısına geçtiler. Ahsen bir onlara birde ellerine baktı. Hemen buradan gitmek istiyordu. Bir de utanmadan el ele karşısında duruyorlardı. Tam kalkmaya çalışıyordu ki Arslan onu tutarak,

BANA GELEN SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin