Bölüm - 21 🐺🐥

24.2K 777 208
                                    

Herkese merhaba!

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım.

Multimedyada Bahadır var ❤️

Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur 🤗 satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💜

NOT: KÜFÜR VE HAKARET İÇERİKLİ  YORUM YAPAN KİŞİLER ENGELLENECEKTİR!

Altta bir önceki bölümden kısa bir alıntı mevcut.

İyi okumalar🌸

Ahsen , Arslanı yolcu ettikten sonra tekrar Nazlının yanına dönmek için mutfağa doğru hızlı adımlarla ilerledi. Kahvaltı masasında tabakla bakışan bir Nazlıyı görmeyi beklemiyordu elbette. Yerine oturup sorgular bir tonda 'Ne oldu Nazlı ? Partiyle ilgili içine sinmeyen bir şey mi var?' dedi.

Nazlı tam cevap verecekken kapı girişinden Arslanın sesi duyuldu

'İçine sinmeyen hangi partiymiş bu küçük hanım ?'

Kızlar duydukları sesle irkilip arkalarını döndüklerinde,  ikisinin aklında da aynı soru vardı. Şimdi Arslana ne cevap vereceklerdi ?

Nazlı sesli bir şekilde yutkunarak hemen aklına gelen ilk bahaneyi söyledi 'Abi yurt dışından döndüğümü duyan bir arkadaşım parti verelim hem eğleniriz falan diye çok ısrar etti. Bende o an kızı kırmamak için evet dedim ama sana söylemediğim için parti içime sinmemişti'  diyiverdi ve şimdi ikisi de Arslanın inanması içlerinden dua ediyordu .

Arslan kaşlarını çatarak 'Nazlı kaç defa söylüyorum kendine göre, başına buyruk kararlar alma diye! Amacım seni kısıtlamak değil. burası İngiltere değil ve burada normal bir çevrede iş yapmadığımı sende biliyorsun.'

Ahsen her ne kadar aralarına girmek istemesede Arslanın izin vermeme ihtimaline karşı boğazını temizleyerek  ' Arslan,  kız  dedi ya aniden tamam olur diye söyleyivermiş. Bu seferlik üstüne gitme lütfen' dedi ve ayağa kalkarak adamın yanına gitti.

Ayak parmak uçlarında adamın kulağına fısıldayarak 'Hem bizde baş başa bir akşam geçirmiş oluruz sevgilim' adamın arzuyla koyulaşan maviliklerine baktığında dudağını ıssırmadan edemedi. Böyle şeyler söylemek hiç de onluk değildi. Ah Nazlı! Bana büyük bir teşekkür borçlusun diye içinden geçirdi. Hızlı bir şekilde adamın kollarından ayrılarak yanakları al al olmuş şekilde yerine oturdu.

Tam o sırada Arslan 'Tamam Nazlı gitmene izin veriyorum ama bir şartla ! Seni Kerim bırakacak partiye ve parti bitene kadar da seni bekleyecek!' dedi itiraz kabul etmeyen bir ses tonuyla.

Nazlı abisine Kerim konusunda itiraz etse pariteye hiç gidemeyeceğini biliyordu. O yüzden hiçbir şey demiyerek mutlu bir şekilde masadan kalktı ve abisine sarılarak 'Teşekkür ederim abicim' dedi.

Arslanın gitmesiyle kızlar beraberce masayı topladılar. Bu gün Hasibe teyze izinliydi o yüzden de bulaşıklar ve diğer öğünler kızlara kalmıştı. Ahsen maalesef ki yemek yapma konusunda pek becerikli değildi. O yüzden partiye gitmeden önce yemek yapması için Nazlıyı ikna etmişti.

BANA GELEN SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin