Bölüm -27 🐺🐥

12.8K 539 116
                                    

Herkese merhaba!

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım.

Multimedyada Arslan Kurtoğlu ❤️

Hikaye hakkında paylaştığım duyuruları kaçırmak istemiyorsanız takip etmeyi unutmayın 🙂

Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur 🤗 satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💜

NOT: KÜFÜR VE HAKARET İÇERİKLİ  YORUM YAPAN KİŞİLER ENGELLENECEKTİR!

Altta bir önceki bölümden kısa bir alıntı mevcut.

İyi okumalar diliyorum 🌸

Sonunda davet olan mekana geldiklerinde Ahsenin kalbi hiç durmayacak gibi pır pır atıyor, soğuk ter döküyor gibi hissediyordu. Endişesinin sebebi Arslana kendisi yüzünden bir şey olmasıydı. Kısa sürede ona aşık olmuştu ve ona bir şey olma ihtimali renginin atması için yeterli bir sebepti.

Arslan durumu anlamış olacak ki arabadan inmeden önce 'Ahsen, kadınım... lütfen sakin ol sana bir şey olmayacak. Bu gece senden sadece tek bir şey istiyorum , kendin ol! Dudaklarına tenine işlemişken rol yapmamıza gerek yok. Zaten benimsin, içeridekilerin bunu anlaması da çok sürmez!'

'Sevgilim, endişem kendime bir şey olması değil ki. Korkuyorum çünkü benim yüzümden sana bir şey yapmaya kalkarlarsa-'

'Şhh asla öyle bir şey olmayacak, olamazda! Hadi inelim artık !'

Dedikten sonra el ele arabadan inmişler ve davet salonuna giriş yapmışlardı. Salona girer girmez ufak bir sessizlikten sonra fısıldaşmalar olmuş ve tüm gözler onları bulmuştu.

Ahsen sesli bir şekilde yutkunmuştu ve farkında olmadan Arslanın elini daha fazla sıkmıştı. Onlara doğru ayırılan masaya doğru birkaç adım atmışlardı ki Ahsen gördüğü yüzle donup kaldı! Karşısındaki adamın da onu görmesiyle şaşırdığı yüz ifadesinden belliydi. Şimdi aklında tek bir soru vardı.

Erdemin burada , böyle insanlarla ne işi olurdu ki ?!

Sonra da belki gelin veya damadın bir tanıdığı olabilme ihtimali aklına geldi. Belki de Erdem için yeraltı camiasının gövde gösterisi yaptığı bir davet değil de sadece yakın bir akraba düğünüydü. Ahsen yine de ne yapacağını bilmeyerek adama doğru yürümeye başladı. Elinin fazla sıkılmasından Arslanın, Erdemi gördüğüne hiç hoşlanmadığını anlamıştı.

Sonunda karşı karşıya geldiklerinde Erdem büyülenmiş gibi bakışlarını fark etmişti. Ahsen bile adamın böyle baktığını anladıysa Arslan da kesin anlamıştı! Erdem sonunda bakışlarını Ahsenin üzerinden almayı başarmış olacak ki,

'Ahsen , seni burada görmek sürpriz oldu. Gelin veya damadı tanıdığın için geldiğini söyleme bana! Her şey bir yana çok güzel görünüyorsun' dedi.

Erdemin tepkisiyle biraz önce düşündüğü teori çöp olmuştu. Davete akrabası olduğu için gelmediği ve yer altı camiasından olduğu alaylı tavrıyla belli oluyordu. Ahsen lafı fazla uzatmak istemeyerek adamın iltifatını göz ardı etti ve 'Benim için de seni burada görmek sürpriz oldu Erdem.Hayır gelin ve damadı tanıdığım pek söylenemez. Bu arada' Diyerek Arslan 'nı işaret etti ,

BANA GELEN SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin