Lütfen vote vermeyi unutmayalım 🌟
İyi okumalar.Ahsenden
Cemal ' in odaya girmesiyle istemsiz olarak kasıldı genç kız. Adamsa bunu fark etmiş gibi arsızca kızın dibine kadar girdi . Derince kokusunu içine çekti ve sırıttı.
'Çok güzel olmuşsun, eminim ki müşterin seni beğenicek. Hazır mısın yavru kuş ' dedi.
Ahsen ise dibine giren adamdan bir adım uzaklaşarak konuya girdi
'Evet hazırım. Mümkün olduğunca çabuk bitmesini istiyorum bu durumun. O yüzden daha ne kadar beklemem gerekiyor?' bu konuşmayı kısa kesmek istiyordu. Cemal ise kızın koluna dokunarak cevap verdi
' Bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum yavrum...' Ahsen adamın arsızlığına şaşırmıyordu artık. Kendini açıklama ihtiyacı hissederek lafa girecektiki Cemal'in elleri dudaklarını kapatınca söylecekleri içinde kaldı.'Şşş endişe etme yavru kuş , şimdi seni odaya çıkartıyorum. 1-2 saate de müşterin gelir. Sonra sabahına anlaştığımız gibi zaten. Yalnız adamı memnun etmen gerekiyor. Yoksa anlaşma iptal olur. Anladın mı yavrum?'
Ahsen anladım manasında başını salladı, sanki başka çaresi mi vardı ki. Cemal kızın uyum sağladığını görünce kızı da alıp asansöre bindirdi ve geceyi geçireceği odaya götürdü , çıkmadan da
'Anlaşmamızı unutma Ahsen terslik çıkartırsan ömür boyu seni yanımda tutarım, aileni bulmayı da unutursun ' diyerek son kez kızı tehdit etti. Ahsen sabahtan beri içinde olan kötü hissi bastırarak zar zor
'Tamam' dedi.
Denize düşen yılana sarılır mantığıyla adama inanmıştı fakat kim bilebilirdi ki kaderin, kız üzerinde farklı oyunlar oynayacağını...Kız umutsuzca cellatını beklemeye başladı. Acaba nasıl biridir, canını çok yakar mı ? Ya da acemi olduğunu anlar mı? durumunu anlatsa yardım eder mi ? Aklından bir sürü soru geçince Ahsen saçmaladığını fark etti. Adam onunla dertleşmeye gelmiyordu belli ki. Bu gece Ahsenle işi bitince herkes kendi yoluna gidecek büyük ihtimalle adamın umrunda bile olmayacaktı. Kız her zaman ki gibi kendi ayaklarının üzerinde duracak ve tam olarak var olup olmadığını bilmediği ailesini aramaya devam edecekti. Düşünceler aklından su gibi akıp geçerken Ahsenin gözü mini bara takıldı.
Çok gergindi bu zamana kadar 1 kadeh bile içki içmişliği yoktu ama alkolün gerginliği aldığı duymuştu. Hemen küçük alkol şişesine uzandı , ürkekçe açtı ve bir yudum aldı. Yudum aldı almasına ama anında boğazındaki sert tatla öksürmeye başladı. 1-2 yudum derken şişenin yarısını görmüştü bile. Ahsen şimdiden çakır keyif olmuştu.Alkolün verdiği hazla kızın üzerindeki gerginliği birden yorgunluk aldı. İlk bir saat de dolunca Ahsen sıkılmıştı, kapıya doğru baktı ve adam hala gelmemişti . Yatağa oturdu ve adamı beklemeye başladı. İkinci saate girerken daha çok sıkılmıştı . Yorgunluğu, sıkılmışlığı ve kafasının iyi olmasıyla birlikte istemsiz olarak uyuya kalmıştı Ahsen. Uykuya dalmak değil bildiğin sızmıştı. Daha başına neler geleceğini bilmeden tabi ki.
Arslandan
Arslan yatağında gerçek olup olmadığını bilmediği bir melek ile karşı karşıyaydı. Ne tür bir hayat kadını müşterisini uyuyarak karşılardı ki ? Tabi alkolün de etkisiyle sorusuna ne mantıklı bir cevap bulabiliyor nede mantıklı düşünebiliyordu. Kadının bir çeşit fantezi peşinde olduğunu düşündü o an. Bu Arslan' ın nedensizce hoşuna gitmişti. Sonuçta kız rolünü iyi yapıyor masum masum otel odasında uyuyarak müşterisini bekliyordu.Kızın uyumasını daha fazla irdelemeden elini uzatarak hafifçe yanağını okşadı. İşte o an iki çift mavi göz birbirlerinin okyanusunda boğuldu.
Arslan elini ateşe değmiş gibi birden çekti. Lanet olsun bir fahişeden bu kadar etkilenmesi mümkün müydü? Halbuki ayık kafada olsa kızın masumluğunu görebilecekken şu an da beyni çok farklı yerler üzerinde çalışıyordu. Kızın aniden doğrulmasıyla kızdan yoğun bir şekilde lavanta ve alkol kokusu geldi. Arslan uzatmadan kızı hızlıca kucağına aldı, elbisesini yukarı doğru sıyırarak hemen boyun girintisini öpüp kokladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GELEN SEN
Romance•İlk kitap deneyimim olduğu için ilk bölümlerde bazı hatalar var. Hatalara rağmen okudukça seveceğinizi düşünüyorum.