Herkese merhaba! Yeni bir bölümle daha karşınızdayım 🤗
🌟'a basmayı ve yorum yapmayı
unutmayınız ❣️Multimedyada Arslan var 🐺
Altta bir önceki bölümden kısa bir alıntı var.
İyi okumalar 🌸
Nazlı sürpriz yapmanın heyecanı ile hızlı adımlarla Bahadırın odasına doğru yürüdü. Bahadırın özel asistanı Nazlıyı görünce tedirgin bir ifadeyle 'Geldiğinizi haber vereyim' dedi. Nazlı sürpriz yapmak istediği için kadına ' Haber vermenize gerek yok , zaten geleceğimi biliyordu' diyerek beyaz bir yalan söyledi. Hem bir yandan da merakı ağır basıyordu. Kadının değişen yüz ifadesini elbette ki fark etmişti. İçeride ne oluyorsa belli ki Nazlının görmesini istemiyordu. Bu düşüncelerle kadının itirazlarına rağmen kapıyı tıklamadan pat diye içeri daldı.
Gördüğü manzarayla şok olurken kekeliyerek 'Be-be-ben...' diyerek kendini açıklamaya çalışıyordu. O kadar şaşırmıştı ki ağzından kelimelerin çıkmadığını fark edince susmayı tercih ederek arkasını döndü. Tam kapıdan çıkıyordu ki Bahadırın nefes nefese 'DUR!' demesiyle olduğu yerde çakılı kaldı.
Bahadır ona yapışan sarışını kucağından hışımla itti ve kıza öfke dolu gözlerle bakarak 'Odamdan defol' diye bağırdı. Nazlının hala arkası dönük olmasıyla koltuktan kalkarak kıza doğru yürüdü ve omuzunda tutarak nazikçe kendisine döndürdü. Kızın kıp kızarık güzel yüzüne bakınca bunca zamandır onu ne kadar özlediğini fark etti. Tüm bu olanları umursamayarak Nazlıya sımsıkı sarıldı.
Nazlıya ise Bahadırla , sarı çiyanı üst üste görmenin verdiği utançla kal gelmişti. Adamın ona özlemle sarılmasına bile karşılık vermedi. Boğazını temizleyerek zor da olsa ' Rahatsız ettiğim için üzgünüm, sürpriz yapmak için odaya girdim ama kapıyı çalmam gerekirdi. Be-ben gideyim en iyisi...' deyip kapıya doğru yönelmişti ki Bahadır önce davranarak kapıyı kapattı ve kızı kolundan tutarak , itiraz etmesine izin vermeden rahat deri koltuklara oturtu.
Genç adam derin nefes alarak 'Nazlı yanlış anlamanı istemem ama çok yanlış zamanda geldin. Sen gelmeden bir dakika öncesinde normal konuşuyorduk. Kadın ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı' dedi yaptığından utanmayarak hatta sırıtarak.
Nazlı tam cevap vereceği sırada telefonuna mesaj bildirim sesi gelmesiyle dikkati oraya kaydı. Partiyi organize eden kız , Nazlının partiye gelip gelmeyeceğini bilmek istiyordu. Sinsice gülümsedi , o partiye tabi ki gidecekti ! Olumlu bir cevap yazarak telefonunu çantasına attı. Karşısında tüm kızları hasta edebilecek kadar yakışıklı olan adama baktı. Aradığı adam işte tam karşısındaydı . Planı için Bahadır biçilmiş bir kaftandı. Derin bir nefes aldı, iş şimdi en zor kısıma gelmişti yani adamı ikna etme kısmına.
Boğazını temizleyerek 'Anlıyorum Bahadır ama yine de gidip abime senin çalışanlarla yakın ve samimi ilişkilerde bulunduğunu söylesem tepkisi ne olurdu sence ?'
Şimdi sırıtma sırası Nazlıdaydı. Adamın şaşkınlıkla ve soru dolu gözlerini görünce yüzündeki gülümseme arttı. Adam kesinlikle onun delirdiğini falan düşünüyordu ama Bahadırın şuan ne düşündüğü pek de umrunda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GELEN SEN
Romance•İlk kitap deneyimim olduğu için ilk bölümlerde bazı hatalar var. Hatalara rağmen okudukça seveceğinizi düşünüyorum.