Herkese merhaba!
Yeni bir bölümle daha karşınızdayım.
Multimedyada Ahsen var ❤️
Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur 🤗 satır arası yorumlarınızı bekliyorum 💜
NOT: KÜFÜR VE HAKARET İÇERİKLİ YORUM YAPAN KİŞİLER ENGELLENECEKTİR!
Altta bir önceki bölümden kısa bir alıntı mevcut.
İyi okumalar🌸
Nazlı donmuş gibi kıpırdayamıyordu yada kıpırdamak istemiyordu. Bahadır ona böyle bakarken nasıl kıpırdayabilirdi ki ! Kendine engel olamadan gözleri adamın dudaklarına doğru gitti. İlk defa bir erkekle bu kadar yapışık olmanın verdiği utançla istemsiz olarak dudağını dişledi. Bu hareketi yapmasıyla adamla dudaklarının arasında da az bir mesafe kalmıştı.
İkiside anın büyüsüne kapılmıştı ve nerede olduklarını unutmuş gibilerdi. Dudaklarının birleşmesine milimler kala arkadan gelen ve adını söyleyen ses ile aniden adamın kucağından inmeye ve kendini toparlamaya çalıştı.
Gördüğü yüzle yerin bin kat dibine girse daha az utanacağını düşündü. O kadar utanıyordu ki böyle bir pozisyonda yakalandığı için. Boğazını temizleyerek sesini normal halde tutmaya çalıştı ve sonunda zar zor
'Kerim abi ?' dedi.
Nazlı en son , ana sınıfının ilk günü heyecandan altına yaptığında bu kadar utandığını hatırlıyordu ! Kerim abi Bahadırla hiç olmadık bir pozisyonda onları görmüştü. Kim bilir adamın aklından neler geçiyordur diye düşünmeden edemedi. Bir yandan da Bahadırla bu kadar yakınlaşırken aklından ne geçiyordu salak Nazlı ! Diye de kendine kızmıyor değildi. Kerim abinin de bir anlık şaşkınca Bahadıra baktığını gördü.
Adamın bakışları sonra hemen Nazlıyı bulmuştu ve 'Telefonunuzu açmayınca sizi merak etmiştim Nazlı hanım. Ters giden bir şeyler olup olmadığınından emin olmak için gelmiştim' dedi.
Adam lafını bitirir bitirmez Bahadır konuştu 'Kerim gördüğün gibi merak edecek bir durum yok. Nazlıyla mekanda karşılaştık bende arkadaşının doğum gününe sorunsuz gitmesi için yardımcı olmak istedim o yüzden eşlik ediyordum.' Dedi ve itiraz istemeyen ses tonuyla 'He bu arada bu akşam Nazlıyı eve ben bırakacağım sen gidebilirsin. Boşuna burada beklemene gerek yok' diye de ekledi.
Nazlı , Bahadırın ona 3 yaşındaymış gibi davranmasına sinir olsa da şu durumda Kerim abinin gitmesi onlar için en iyisiydi. Kerim önce kaşları çatsada yine de zar zor 'Tamamdır Bahadır bey,İyi eğlenceler' diyerek Bahadırla el sıkıştıktan sonra Nazlıya baş selamı verip gitti.
Kerim abinin gitmesiyle Nazlı daha fazla oyalanmak istemeyerek locaya doğru yürüdü. Tabi arkasında onu takip eden Bahadır ile. Arkadaşlarının bulunduğu yere gelir gelmez , tüm gözler onlara dönmüştü. Nazlı gergince masanın etrafında oturan insanlara gülümsedi ve 'Geç kaldığımız için üzgünüm, umarım çok bir şey kaçırmamışızdır !' dedi ve doğum günü olan kıza gülümseyerek, 'İyi ki doğdun Selin nice mutu senelere' diyerek kıza sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GELEN SEN
Romance•İlk kitap deneyimim olduğu için ilk bölümlerde bazı hatalar var. Hatalara rağmen okudukça seveceğinizi düşünüyorum.