Bölüm 15 🐺🐥

31.4K 849 144
                                    

Herkese merhaba! Yeni bölümle daha karşınızdayım!

Multimedyada Ahsen var 💜

Altta bir önceki bölümden kısa bir alıntı var.

Lütfen yorum yapmayı ve 🌟 ' a basmayı unutmayın 💜

'Senin de bildiğin gibi ihale için vereceğimiz fiyat teklifinin duyulması hiç iyi olmaz. O yüzden , eğer toplantı sonunda karara varıp dosya hazırlarsak dosyanın son hali sende kalsın istiyorum' dedi.

Arslan 'Tamamdır , şu aşamada kimseye de güven olmaz zaten' dedi. Bahadırın böyle bir şey talep etmesine şaşırmadı çünkü bu zamana kadar kendileri hariç kimseye tam olarak güvenmemeleri gerektiğini öğrenmişlerdi.

Bahadır ve Arslan odadan çıkıp asansöre bindi ve toplantı odasının bulunduğu kata geldiler. Arslanın  şu an da toplantıdan tek bir beklentisi vardı o da toplantının mümkün olduğunca çabuk bitmesiydi. Eve gidip Ahsenle vakit geçirmek ve onunla birlikteyken hissettiği huzuru hissetmesi lazımdı. Herkes sandalyesinde yerini alınca , Arslanda huzursuzca sandalyesinde kıpırdandı ve toplantının başlamasını bekledi.

Ahsen mutfağa girer girmez Hasibe teyzeyle kendisine birer kahve yapmış ,  hava güzel olduğu için bahçedeki masaya ve rahat sandalyelere  kurulmuşlardı.  Ahsen neşeli bir ses tonuyla ' Ee anlat bakalım Hasibe teyze, evli misin bekar mısın ? Çocuğun var mı ?' diye sordu . Güzel bir kadındı Hasibe teyze ama bir yandan da yalnız gibiydi. Ahsen onun hikayesini merak ederek bu soruyu sorma ihtiyacı hissetmişti.

Kadın , Ahsen ' nin sorularına buruk bir ses tonuyla cevap verdi ' Eşimle ben kaçarak evlenmiştik. O zamanlar ben çok varlıklı bir ailden geliyordum. Eşimin ailesinin  ise benim sahip olduğum kadar maddi durumu yoktu. Yine de çok sevdik birbirimizi. Kaç defa bana , seni vermezler bitsin bu iş diye haber yolladı.  Her haber yolladığında ardından camıma gelir.  Olmuyor vazgeçemiyorum bu sevdadan diyip giderdi.' Kadın sanki o anıları tekrar yaşamış gibi güldü.

Ahsen heyecanla Hasibe teyzenin Anlattıklarını dinliyordu.Kadının hayat hikayesini dinlerken hiç bu kadar heyecanlanacağını tahmin edemezdi.  Meraklı bir şekilde 'Ee sonra ne oldu ? Nasıl evlendiniz? diye sordu.

Kadın , Ahsenin heyecanla onu dinlemesine gülerek , kahvesinden bir yudum alıp anlatmaya devam etti, ' Bir akşam yine odamın camını tıklattı.
Beni seviyorsan yarın eşyalarını alırsın , kaçırırım seni! dedi bana.
Korkmuştum baya ama deliler gibi de aşıktım. Bir tarafta ailem bir tarafta da sevdiğim adam vardı. O gün şans eseri ailemin beni başka birine vereceğini duydum yıkılmıştım resmen. Eşim de beni başkalarına vereceklerini duymuş o yüzden öyle söylemişti. Hiç düşünmeden hemen eşyalarımı toplayıp o günün akşamı sevdiğim adamla kaçtık. Birbirimizi çok seviyorduk. Tabi ki her şey güllük gülistanlık gitmiyordu ilk zamanlar maddi durumumuz baya kötüydü.

Eşim şans eseri , Emin beyin yani Arslanın babasının yanında işe girdi. O da eşine aşık olarak evlenmişti aynı bizim evliliğimizde ki gibi. O yüzden derdimizden anladı ve zamanında çok sahip çıktı bize rahmetli. Yıllarca hep beraber mutlu mesut yaşadık.'

Ahsen kadının anlattıklarıyla çok şaşırmıştı ve kadını taktir etmişti. Meğer ne zor şartlar altında bu günlere gelmişti. Kadının kocasını hiç görmemişti o yüzden de 'Eşinize ne oldu?' Diye sordu çekinerek.

BANA GELEN SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin