3. На косъм от смъртта още преди да се родя

88 2 0
                                    

          Раждането ми е било особено приключение. Тъй като майка ми гонела 40-те години, се наложило да роди чрез операция - на 7 юли. Но седмици преди термина ѝ лекарите установяват, че тялото ѝ започва да образува антитела. Това означавало, че раждането ми трябва да се случи по-рано. Лекарите ѝ казали, че могат да направят операцията на 17 юни, но майка ми била достатъчно луда, за да откаже и да настоява раждането да се случи по-късно. И защо? Заради най-солидната причина. Причина, способна да убеди цял екип от лекари да те оперират 5 дни по-късно. А именно - за да бъда зодия Рак... Можете ли да си представите?
    След дълги преговори лекарите се съгласяват и датата ми за раждане става датата, която дава началото не само на зодия Рак, а и на лятото и на най-дългия ден в годината.

22 юни 2000г

          В деня на раждането ми първоначално всичко било наред. Но в момента, в който съм се появила на бял свят - познайте какво. Не съм изплакала. Не съм пожелала да си поема въздух. Лекарите опитали всичко. Студена вода, гореща вода, шамарчета по дупето и въпреки всички опити не съм поемала въздух. Започнала съм да посинявам и е било почти сигурно, че няма да оцелея. Но, разбира се, в този момент акушерката и днес наша любима приятелка Марлена ме взима в ръце и намира тръба, която да вкара в гърлото ми, за да вдиша вместо мен и да ми даде въздух. Опитът ѝ, както можете да се досетите, бил успешен. Възвърнала съм естествения цвят на кожата си и съм поела първите си глътки въздух. Може да се каже, че животът ми е бил на косъм да приключи, преди още да е започнал, но случайности не съществуват и въпреки всички премеждия вселената е знаела, че трябва да се родя. Трябвало е да ме има. Но защо?

ЩастливейWhere stories live. Discover now