1. Преди да има Изабел

138 2 0
                                    

          Моята майка се казва Светла, а баща ми Изидор. Несъмнено благодарение на тяхната "случайна" среща преди 33 години аз съществувам като живото доказателство, че случайности НЕ съществуват. Майка ми е била изключително красива и желана жена, която, меко казано, била абсолютно незаинтересована от всеки млад мъж, който имал интерес към нея. Често е била канена на срещи от различни мъже и често тези мъже са оставали разочаровани от факта, че майка ми така и не се появявала на въпросните срещи. Тактиката ѝ била коварна, но работела безотказно при младежи, които просто не приемат "не" за отговор.
          Баща ми бил не по-малко красив мъж, който вижда майка ми и я кани на среща. Тя приема и както можете да се досетите, така и не се появява. Разбираемо, обиден от ситуацията, баща ми взема решение повече да не я търси. Година по-късно той отива на ски в планината с приятели и отсядат в хижа. През последната вечер решават да посетят заведението в съседната хижа. По "случайност" в нея е отседнала майка ми. Баща ми веднага забравя, че ѝ е обиден, и я кани на танц. Така под звуците на "I want to know what love is" на Foreigner се случва магичната им първа целувка. Влюбват се и два месеца по-късно решават, че ще продължат живота си заедно. Следват годежи, сватби и 33 години безоблачен семеен живот. Или както се казва по филмите...
е...

ЩастливейDonde viven las historias. Descúbrelo ahora