29. Чисто нова Изабел

8 1 0
                                    

Животът ми започна да се променя. Започнах да намирам начини как да изляза от черната дълбока дупка. Все още ме болеше и дните в училище продължаваха да бъдат предизвикателство за мен. Болеше ме, но беше различно. Започнах да приемам болката като учител, благодарение на когото растях и учех неща за себе си. Всеки път, в който научавах нещо ново за Венъм, преди да се разпадна търсех какво мога да науча от ситуацията. Търсех позитивното, защото каквото и да се случва, ВИНАГИ, във всяка ситуация има нещо хубаво и нещо лошо. Избирах да виждам хубавото. Когато не го виждах, го търсех. Защото то винаги е там. Започнах все по-лесно да приемам нещата, които ми се случваха. Когато губех вяра и започвах да се чувствам зле, изливах чувствата си пред себе си, без да се срамувам от тях, и ги анализирах. Плачех, когато ми се плачеше. Спрях да изпитвам срам от емоциите си. Започнах да ги приемам и обичам такива, каквито бяха.
Прекарвах огромна част от времето си в танци. Танцовата формация, нека да я наречем Стихиите, се превърна в мое семейство. Забавлявахме се все повече. С Брея станахме още по-близки и скоро ледът между нея и останалите момичетата се стопи. Измислих прякори на повечето от тях, които до ден днешен използваме. Обичахме се. Написах "ода" за тях след един конкурс по танци - до ден днешен седи залепена на стената в залата. Почти всички я знаеха наизуст и я рецитирахме заедно от време на време.
Обожавах танците, и по-специално всички неща, които другите се страхуваха да правят. С Брея станахме "партньорки, колежки, агенти" и какво ли не. Наричахме се с всевъзможни прякори и се разбирахме, колкото и различни да бяхме. Всеки път се смеехме и в един момент се превърнахме в перфектен екип. Имахме участия, концерти и конкурси. Беше прекрасно. Във всеки танц, в който се изискваше трудна поддръжка, тя беше силна и издържаше тежестта на тялото ми, а аз бях безстрашна, за да скачам и да ме върти където и както пожелае. Без майтап. Буквално.
Спрях да излизам с Фуриите - компанията, с която преди излизах. Излизах само с едно момче от тях, и то отделно. Нека да го наречем Джони. Той заема специална част в историята ми.
След раздялата ми с Венъм загубих себе си. Изпаднах в депресия. Месеци по-късно се открих отново, но този път беше различно. Бях себе си, но още по-добра. Още по-силна и уверена. Оценявах качествата си много повече отпреди. Вярвах в себе си отново и започнах да си спомням за всичко, за което бях мечтала. И най-важното - имах много нови знания, които бях готова да приложа. Бях развълнувана да живея живота си извън мрачната реалност, която сама си бях създала. Не знаех какво ме очаква, но бях на път да разбера.

ЩастливейOnde histórias criam vida. Descubra agora