Queens, New York City.
Tmavovlasá žena s brýlemi seděla v malé kuchyňce. Proudy slz jí stékaly po tváři a ona se tomu nějak nebránila. Měla proč brečet.
„No tak, May, neplakej." Žena s jahodověblond vlasy jí pohladila po ruce. „Bude to v pořádku."
„Nic nebude v pořádku Pepper. Je ve vězení, nemluví se mnou a už za pár měsíců bude mrtvý." vzlykla.
Všechno jí to trápilo. A moc. Peter s ní byl od malička. Od toho co zemřeli jeho rodiče. S Benem ho vychovali. Byl to vždy takový milý, slušný, zdvořilý kluk. Neublížil by ani mouše. Ale teď s ní ani nepromluvil. Bolelo jí to. Nevěděla co se s ním děje. Chtěla aby bylo všechno jako před tím.
„A s tím musíme něco dělat." Zavrčela třetí žena v kuchyni, blondýna která se se opírala o kuchyňskou desku.
„Ale co, Carol?"
Carol Denversová známá jako Captain Marvel, May Parkerová a Virginia 'Pepper' Starková. Tyto tři ženy se staly přes všechny rozdíly dobrými přítelkyněmi. Měli totiž společný cíl. Zachránit Petera Parkera.
„Musíme donutit soud, aby ho uznal nevinným."
„To se nestane," zakroutila Pepper hlavou, „protože kdyby ho uznali nevinným, přiznali by, že udělali chybu. A velkou. Jejich pýcha by se přes to nepřenesla. A na vrch k tomu, nemáme žádný důkaz."
„Tak potom aspoň zmírnit trest. Nebo ať je třeba na ty poslední měsíce někde jinde než v tom příšerném vězení. Hrozně ho to mění. Ani se mnou nepromluví." Vzlykala dál May.
„To poslední není špatné." zamyslela se Carol, „Přesunout ho na poslední měsíce života někam jinam. Je ještě dítě, takže by to mohli schválit."
„Jenže kam by ho přesunuli? Jen tak na základnu Avengers by ho určitě nepustili." Podotkla Pepper.
„Chce to nějaké místo, něco kde by byl pod dohledem ale zároveň měl volnost. A velet by tomu měl někdo důležitý, koho si bude soud vážit. Napadá vás něco? May?"
May se jen místo odpovědi hlasitě vysmrkala.
„Tak ty Pepper?"
„Možná. Napadla mě Wakanda."
„Wakanda? To je dobrý nápad. Sice je mimo Států, ale T'Challa je členem Avengers, což mu dává napojení na USA. A je to král, tím pádem by mu mohli věřit, že ho ohlídá."
„Přesně. Winter Soldier byl také u nich před očištěním jeho jména. I když… ten tam byl bez souhlasu."
„Myslíte že to půjde?" V Mayině hlase se objevila naděje.
„Všechno se musí zkusit. Vemte si věci, musíme na základnu. Probereme to i s ostatními." Carol vytáhla mobil.
„Same? Potřebuji, abys svolal všechny Avengers. Ne nejde o misi. Jde o Petera."
*****
„To je šílený nápad." Zakroutil hlavou Scott. „Já dobře vím jaké jsou úřady. Nedovolí to."„Musíme to aspoň zkusit." odporovala mu Carol.
„To musíme." přikývl Bucky. „A s tou Wakandou je to dobrý nápad. T'Challa ochránil mě, tak by mohl i Petera."
„Myslíte, že bude ochoten to udělat?" Zeptal se profesor Hulk. „Teda, T'Challa mi přijde jako rozumný chlap, ale tohle..."
„Přesvědčíme ho."
„Jen tak?"
„Já si s ním promluvím." Ozvala se potichu May. „Poprosím ho, aby pomohl mému synovci. Aby se nad ním slitoval."
V místnosti zavládlo ticho. Všichni doufali že to vyjde. Bylo jim líto jak Petera, tak May. Byl jediný, kdo jí na světě zůstal.
„Tak já jdu nastartovat quinjet." přerušil po chvíli ticho Clint.
*****
„Jsi nervózní?" Pepper položila ruku na rameno May, stojící u okna quinjetu.„Ne. Teda ano." povzdechla si. „Prostě se bojím co bude."
„Chápu. Taky bych se bála kdyby šlo o Morgan."
„Držte se, přistáváme." Ozval se Clint od řízení. S quinjetem pomalu přistával na ploše při Wakandském, královském paláci. Přistání bylo tak hladké, že May ani nevěděla, kdy dosedli na zem.
Jakmile se otevřeli dveře a ozářilo je prudké africké slunce, naskytl se jim pohled na skupinu dor rozestavěných kolem. Tvořili jim cestu až ke skupině tvořené králem T'Challou, královnou vdovou a mladou dívkou kolem šestnácti, sedmnácti let.
„T'Challo." Kývl na krále Bucky.
„Zdravím tě Bílý Vlku. Dostal jsem vaši zprávu. Prý jde o pavoučího muže."
Dívka po jeho boku si odfrkla. „To nemůžeš mluvit normálně a říct Spider-man?"
„Shuri!" okřikla jí královna.
T'Challa si jejího komentáře nevšímal a dál pokračoval.
„Podle toho, co tvrdíte, je ve vězení neprávem."
„Přesně tak. A proto jsme tu. Chceme vás požádat o pomoc."
„Peter si tohle vážně nezaslouží." Ozvala se May plačtivě.
„Nebylo by to lepší probrat uvnitř?" navrhla královna vdova. „Tady je to nevhodné řešit."
„Máš pravdu matko. Prosím, následujte nás."
Královská rodina vedla celou skupinu chodbami. Normálně by všechny zaujala výzdoba, vázy, vzory na zdech, koberce a gobelíny. Ale teď jim šlo hlavně o dobro Petera.
Byli uvedeni do trůního sálu, stejně krásného, jako zbytek paláce.
„Takže, proč myslíte, že bychom vám měli pomoci. Nechci být nějak nezdvořilý, ale musíte pochopit, že potřebuji důvod, abych o tom chlapci začal jednat s vaší vládou."
„Jistě, to chápeme." Přikývla Carol. „A k důvodu..."
„Já vám řeknu důvody." May jí přerušila. „V tom vězení je neprávem. Nikdy by nikomu neublížil. Vy sám jste po jeho boku bojoval, víte jaký je. Je nevinný. Ale taky vím, jak je na tom soudnictví. Nehledí na to, jestli je obžalovaný právem nebo ne, jde jim o to, jak budou vypadat před veřejností. Tak, když nemůžu změnit rozsudek, chci aby alespoň poslední měsíce prožil někde, kde bude mít klid. Né v cele za mřížemi mezi všemi těmi zločinci. Proto vás prosím, aby jste mi pomohli. Jako teta která ho vychovala, prosím, pomozte mému synovci." Slzy jí tekly po tvářích a upírala na trojici před sebou pohled plný bolesti.
T'Challa vstal z trůnu a přišel k ubrečené ženě. Opatrně jí vzal za roztřesené ruce.
„Teď a tady vám slibuji, May Parkerová, že vás synovec prožije poslední měsíce tady u nás. Udělám pro to vše
ČTEŠ
Accused [Spider-man FF]
FanfictionSpider-manovo pravé jméno je..... Spider-manovo pravé jméno je Peter Parker! ~~~ Spider-manova tajná identita vyšla najevo. Najednou ví celý svět, kdo je Peter Parker. Superhrdina, Avenger a údajný vrah Mysteria. Postaven před soud a uznán vinným. T...