1. Vinen ✓

987 66 26
                                    

Peter:

   „Ve jménu Spojených států amerických, zahajuji soudní jednání, ve věci Petera Benjamina Parkera, Spider-mana, obviněného z vraždy Quentina Becka, Mysteria."

Hlas soudce se rozléhal přeplněnou soudní síní. Panovalo úplné ticho, přerušované jen občasnými vzlyky tety May, které se odrážely od dřevěného obložení.

Po odvysílání falešného videa na všech obrazovkách v New Yorku a nabídce odměny za moje dopadení, kterou vyhlásila F.B.I., se strhl doslova hon na Spider-mana.

První se ke mně dostal Lovec Krayen. Můj pavoučí smysl z nějaké důvodu nezaregistroval jeho uspávací šipku. Uspal mě rovnou před Madison Square Garden.

Teď jsem seděl v lavici obžalovaných, navlečený ve vězeňské uniformě. Vedle mě se klepal můj advokát.

Byl to chlápek středního věku v pomuchlaném obleku, s tlustými brýlemi a ulízanými vlasy.

Třásl se nervozitou a brýle mu v jednom kuse padaly z nosu. Papíry s poznámkami byly chaoticky rozházené po stole. Prohraboval se mezi nimi a nemohl v nich nic najít.

Bolestně jsem zasténal.

Původně mě měla obhajovat paní Starková, ale prokurátora podala stížnost. Prý zaujatost. Každopádně, soud to uznal.

Proto mě teď obhajuje tenhle neschopný týpek. Teta si nemohla dovolit víc.

Prokurátorka se na mě z vedlejší lavice sebevědomě usmála. Byla to asi padesátiletá černoška s natupírovanými  vlasy a padnoucím kostýmkem.

Papíry měla uspořádané v úhledných komíncích, před ní ležel notes a lesklé elegantní pero.

Polkl jsem a podíval se zpět na soudce. Bál jsem se. A to hodně.

„Prokurátorko Kiloerová, " vyzval černošku muž v bílé paruce, „začněte."

Ta vstala, otevřela černé desky, odkašlala si a začala číst.

„Vaše ctihodnosti. Jsme přesvědčeni o stoprocentní vinně obžalovaného. Máme svědky, kteří viděli boj hrdiny Mysteria s obžalovaným. Taktéž máme video, natočeno Mystériem před jeho smrtí. Je na něm nahrána i jeho vražda. Toto video chceme předložit jako hlavní důkaz."

„Dobře. Děkuji. Pane Jemene?"

Můj roztřesený advokát se stejně roztřeseně postavil. Hromádka papíru mu vypadla z ruky. Zpoza mě se ozval naštvaný povzdech. Otočil jsem se a smutně se na Carol, Captain Marvel, usmál.

Všichni Avengers kteří mě aspoň trochu znali, se naskládali do lavic za mnou. Dokonce přijeli i Strážci. Jako jedimí tu nebyli Black Panther a Nick Fury.

„Echm, tak. Trvám na nevinně mého klienta. Celý případ je pouhý výmysl, stejně jako Elementálové, jenž byli tvořeni iluzemi. Video, které protistrana vydává za hlavní důkaz, je pouhá smotáž, vlastně montáž. Omlouvám se. Můj klient by měl být uznán nevinným."

„Děkuji. Teď začnu s výslechem obžalovaného. Pane Parkere, prosím posaďte se za výslechový pult. "

Zvedl jsem se ze židle, a šoural se k místu vedle soudce. Nohy jsem měl jako z olova.

Accused [Spider-man FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat