Gegroet, beste lezers!
Als jullie dit nieuwe hoofdstuk als melding op jullie Wattpadaccount ontvangen, dan betekent dat dat jullie dit boek na al die maanden nog steeds (of misschien pas sinds kort) in jullie bibliotheek hebben staan, en dat maakt mij echt heel blij. :) Het project heeft de laatste tijd hier op Wattpad enigszins stil gelegen, dus de mensen die deze update nog steeds zien, beschouw ik stiekem gewoon als mijn trouwste fans!
En ik heb voor jullie trouwste fans een vraag. Momenteel ben ik bezig de laatste puntjes op de i te zetten. Het verhaal is af en precies zoals ik het wil. Ik ben het manuscript in het goede format aan het zetten (A5 in plaats van A4, goede paginanummering, goede opmaak, alle tekst op de goede plek, etc.) en ik ben de stukjes tekst die er ook nog bij horen (zoals het dankwoord) aan het schrijven.
Iets wat veel boeken in de winkel tegenwoordig hebben maar wat bij De heimelijke heks nog ontbreekt, zijn korte stukjes tekst van mensen die het boek hebben gelezen! Dit zijn bij deze boeken vaak quotes van reviews uit bekende tijdschriften en kranten. Zoiets zou ik ook graag willen, maar dan niet met reviews van bekende bladen, maar met reviews van de mensen die mijn verhaal enthousiast op deze website hebben gelezen en mij ook tijdens het schrijven ervan gesteund hebben. Zo zit er dadelijk misschien ook wel een stukje van jullie in het boek.
Voor mij is het positief omdat het boek dan een betere eerste indruk maakt op mensen die het nog niet kennen, maar ik hoop dat jullie het stiekem ook leuk vinden om je naam terug te zien in dat ene Wattpadboek dat je zo fanatiek gevolgd hebt!
Mijn vraag aan jullie is dus: zouden degenen onder jullie die dat willen, voor mij een klein stukje kunnen schrijven over wat je vond van het verhaal? Dat mag zo lang zijn als je zelf wilt. Uit een aantal van die stukjes haal ik dan zinnen die op zichzelf mooie quotes zijn. Een aantal van die zinnetjes komt helemaal voorin het boek of op de cover te staan.
De stukjes kunnen gestuurd worden als reactie op dit bericht, in een whatsappje, in een Wattpad privébericht, etc. Het maakt niet uit waar het gebeurt.
Mochten jullie dit willen doen, dan zou ik het fijn vinden om het stukje nog ergens dit weekend te krijgen. :) Alles is inmiddels echt bijna af, en ik ben zo enthousiast dat ik het eigenlijk het liefst vandaag nog zou laten drukken.
Voor alle lezers, ook voor de mensen die geen stukje willen of gaan schrijven: nogmaals van harte bedankt voor het lezen van dit boek toen het nog in de kinderschoenen stond. Het was een prachtig avontuur, en jullie waren daar een belangrijk onderdeel van. <3
JE LEEST
Het geheim
FantasíaFynns leven komt op zijn kop te staan als hij een jonger meisje redt van de dood. Ze vertelt hem een gevaarlijk geheim, iets dat gevolgen kan hebben voor de veiligheid van hun hele stad. Samen gaan ze op onderzoek uit om het gevaar te stoppen. Zal...