Egyedül voltam. Egyedül egy szürke teremben. Hasonló volt mint a kihalható, csak éppen ajtók nélkül, és az enyémen kívül három másik szék volt elhelyezve velem szemben. Egy hatalmas óra volt a falon amire nem voltak számok festve. A mutatók meg sem mozdultak, de a mechanikus gépezet kattogott. Egyre hangosabban és hangosabban.
– Azt hitted ilyen könnyen megúszod? - kérdezte egy rekedt hang a hátam mögül.
Arra fordítottam a fejem de az égvilágon semmi sem volt ott. Amint újra magam elé pillantottam az egyik székben egy öltönyös ember helyezkedett el.
Az öltönye megtépázva, a nyakkendője meg sem kötve. Hosszú fehér haja az égnek állt. A jobb füléről meg egy hosszú ezüst lánc lógott elé a szájáig. Arca vékony és csontos volt, szemei pedig világoskéken csillogtak.
– Szevasz főnök – mosolygott szembe egy fura alak.
Tágra nyíltak a szemeim a megszólítás miatt. Arra gondoltam, hogy ő talán Howard, de ugyanakkor lehetetlennek is tűnt.
– Ki vagy te?- kérdeztem magamban kételkedve
– Bocsi az udvariatlanság miatt. Howard Hook vagyok. Tudod aki nyolc évig csücsült a fejedben.
– Valahogy sejtettem... - hangom egyre inkább szétfoszlott
– Remek. Úgy néz ki a többiek késnek.
– Szóval a másik két hely Kellynek és Philipnek van fenntartva?
– Ahogy mondod – bólogatott Howard.
– Amíg megérkeznek szeretnék valamit megkérdezni.
– Csak rajta.-mondta izgatottan.
Örültem, hogy végre látni fogom azokat az embereket akik a fejemben töltötték a mindennapjaikat.
– Hogyan tudtál belekerülni a fejembe?
– Ezt már Kelly elmagyarázta nem? Na de mindegy. Elmondom, hogy velem hogy történt ez.-megropogtatta az újait majd bele kezdett a történetbe.- Csak üldögéltem a semmiben és próbáltam felfogni, hogy mi folyik itt. Egyszer csak megjelent egy világító vacak előttem, amiből hangok szűrődtek ki. Valami ilyesmik:„miért nem szeret senki? Miért nincsenek barátaim?" Na én megfogtam azt a cuccot és azóta itt vagyok.
– Szóval a panaszkodásommal és gyengeségemmel kaput nyitottam a számodra?
– Így is lehet mondani. Tudod az egyszerűség híve vagyok – és lágyan mosolygott.
– Te most már rendben vagy? Nem akarod kinyírni magad?
– Sértő a kérdés, de már nem hisz teljesült a célom.
YOU ARE READING
Rózsák
Mystery / ThrillerMilyen lehet magányosnak lenni úgy, hogy soha nem vagy egyedül? Amikor az embert a saját tudatalattija kísérti? Hogy lehet egy romokban heverő életet - szigorú, énközpontú anyával, egy rosszul fizető állással és elviselhetetlen főnökkel - egyenesbe...