75

953 100 19
                                    

Денят бе започнал и всеки се подготвяше за тежка смяна на работа или дълъг ден в училище или университета.

Техьонг се бе включил във видео разговор с лектора, който щеше да му преподава, докато се дипломира.

Момчето бе приготвило всичките си палитри с грим и трябваше да слуша инструкциите на своя преподавател, за да направи гримът, който му беше за определената лекция. Гримит се състоеше от светло и тъмнорозово, брокат, червено червило, очна линия, фалшиви мигли, както и спирала, блъш и хайлайтър.

Нанасяше всичко внимателно и старателно. Когато приключи, лектора му остана доста доволен.

- Страхотна работа, Техьонг.

- Благодаря. - усмихна се момчето.

Постепенно те успяха да преговорят и неща свързани с правенето на маникюр и различни прически.

Чонгкук бе свършил по - рано и влезе в стаята без да чука.

- Уха. Изглеждаш доста добре.

- Чонгкук, още съм в лекция.

- Спокойно. И без това приключихме и си личи, че знаеш всичко. Ще се чуем пак, утре. - каза учителката и затвори.

- Този грим ти отива.

- Мислиш ли? - попита сивокоското.

- Да, особено червеното червило.

- Явно ще си слагам по - често, заради теб. - намигна му.

Кук се усмихна, кимна леко с глава и застана пред него, като мина съвсем леко с палец по долната устна на Техьонг.

- Гледай да е само с това червило. Точно този нюанс на червеното ти седи убийствено.

Те се изчерви и погледна надолу засрамено.

- Д - добре.

- Радвам се, че се разбрахме. - сега беше негов ред да намигне, а след това се излегна на леглото си, оставяйки брат си без думи.

One big happy family [bts] [✔]Where stories live. Discover now