- О, боже! О, боже! О, боже! Дано всичко е наред, дано всичко е готово и да не липсва нещо. - за миг спря и се огледа. - Къде е булката? Ами младоженецът?
- Мамо, зад теб съм. Успокой се. - засмя се Те, който седеше мирно, докато оправяха роклята му.
Сокджин се хвана за бузите, като се засмя.
- Съжалявам, скъпи. От бременността е.
- Да, вини сестра ми за това. - поклати глава момчето.
Днес бе големият ден на Чонгкук и Техьонг, в който щяха да поставят пръстен на своя безименен пръст.
Момчето със сивите коси се огледа в огледалото, като се усмихна широко.
- Изглеждаш прекрасно. - застана до него Джин.
- И двамата изглеждаме прекрасно, нагласени и бременни в шестия месец. - засмяха се.
- Ще е голям шок, ако и родим в един ден. - пошегува се розовокоското.
- Чонгкук и татко ще получат удар. - стаята се напълни със смеховете им.
Джин погледна към часовника си.
- Време е да вървим, мили. - подкани го.
Двамата забързаха крачката към залата. Отвън ги чакаше Намджун.
- Забавихте се.
- Да си красив е трудно. - кръстоса ръце Джин и влезе в залата.
Те и Джун се засмяха, а след това се хванаха под ръка.
- Прекрасен си.
- Благодаря, тате.
Секудни по - късно, влязоха през големите врати. Закрачиха към олтара, докато сватбеният марш звучеше и погледите на всички бяха залепени за тях.
Чонгкук бе останал без думи. Когато Те и Джун стигнаха, пое ръката на своята булка и каза...
- Имам най - прелестната булка на този свят.
- О, тихо! - изчерви се момчето.
- Дами и господа. Събрали сме се тук, за да венчаем тези млади влюбени. - свещеникът се обърна към Чонгкук. - Ти Ким Чонгкук вземаш ли Ким Техьонг....
- Да, вземам го!
Всички в залата се засмяха.
- Леле, някой е нетърпелив. - засмя се Хосок, а Джимин го последва.
Свещеникът се прокашля, като се обърна към Техьонг.
- Ти Ким Техьонг, вземаш ли Ким Чонгкук за...
- Определено го вземам!
Гостите се засмяха за пореден път, а свещеникът се усмихна.
- С властта дадена ми, Ви обявявам за съпруг и съпруг. Можете да се целунете.
Точно след тези думи, младата двойка се целуна, а всички запляскаха, закрещяха и дори заплакаха.
- Пак ми отиде костюма. - измрънка Джун, който утешаваше своя любим на рамото си.
- Еййй, ами пръстените?! - попита Джимин и Хосок постави ръка на устата му.
- Шшшт! После, не разваляй момента.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
One big happy family [bts] [✔]
ФанфикДжин и Намджун искаха да имат дечица в живота си. Но тъй като, Джин нямаше как да роди, с Джун решиха да си осиновят. Но забавното бе, че Джин не искаше само едно дете. И ето как, домът на Ким се напълни. #1 in vkook - 10.06.2020. #1 in gay - 10.06...