II.

2.2K 57 0
                                    

Dívka pomalu kráčela rušnou ulicí. Teprve až teď ji vlastně došlo, že tu každý pospíchá. Po cestě do ní vrazili 3.chodci s mobilem u ucha, ale ani jeden z nich něměl čas se omluvit.

,,Děsné," zamumlala si pro sebe a pokračovala dál v cestě. Zahnula do jedné zapadlé uličky, kde narazila na kavárnu, do které hned zapadla. ,,Dobrý den, dala bych si jedno karamelové latté."

,,Tady nebo sebou," zeptala se slečna za pultem. Dívka zkontrolovala čas na hodinkách.

,,Tady," odpověděla a rozhlédla se po téměř prázdné kavárně.

,,Tak se běžte posadit hned Vám to donesu," naznala a ukázala na nějaký stůl.

,,Moc děkuji," zamumlala Alex a pomalu se odebrala ke stolu v rohu kavárny. Posadila se a z kabelky vytáhla tablet aby si znova prostudovala cestu do studia. Po chvilce jí servírka přinesla objednanou kávu a Alex se do ní s chutí pustila. Ani si nevšimla dvou kluků, kteří ji od vedlejšího stolu pozorovali.

xxx

,,Zdravím, jsem Alex Terencová," řekla dívka, když se přiřítila na recepci. Recepční něco napsala do počítače a pak si jí změřila pohledem.

,,Schůze stážistů je ve 3.patře. Je to jediná prosklená místnost," naznala recepční a znovu se začala věnovat počítači.

Alex se snažila najít výtah, ale nakonec se vydala po schodech. Když došla k prosklené místnosti kde bylo už dost lidí, zaklepala a vešla.

,,Dobrý den jsem," chtěla říct, ale chlap v obleku jí skočil do řeči.

,,Ano Alex Terencová naše jediná sportovnó reportérka," usmál se na ní mile. ,,Já jsem Mark Hudson," představil se a pak dodal. ,,Můžete se posadit na chodbě, s váma to pak proberu individuálně."A tak Alex urychleně opustila místnost.

xxx

,,Takže," řekl Mark a pohlédl do papírů. ,,Máte nějaké zkušenosti?"

,,Bohužel ne, u nás v Čechách moc takových nabídek pro stážisty není," usmála se.

,,Dobrá tak abych Vám tu práci nějak představil tak," začal.

,,Vím jak vypadá práce reportérky," skočila mu do řeči. ,,Jediný o co bych Vás chtěla poprosit je, zda bych mohla být pouze hokejová reportérka."

,,Zajímáte se o hokej?" Zeptal se se zájmem.

,,Jo už od malička, psala jsem blogy, jezdila na ruzná mistrovství, dělala rozhovory a tak," vysvětlila.

,,Koukám, že zkušeností nakonec máte dost," usmál se a něco zapsal do počítače. ,,Asi by se to dalo nějak zařídit," mumlal si pro sebe. ,,Nějak to vymyslím Alex, můžete jít a my se Vám během příštího dne ozveme."

,,Dobře pane Hudsone, děkuji moc," řekla klidně, zvedla se ze židle a opustila kancelář.

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat