VI.

1.9K 54 0
                                    

Blížili se dva dny do tiskové konfernce. Alex téměř nevylézala z bytu. Nevyhledávala společnost. Jediný co jí zajímalo bylo, jak se co nejrychleji zbaví návštěvy, která každým dnem přiletí.

Z myšlenek ji probudil telefon, který drnčil z druhé strany místnosti. Dívka se zvedla a podívala se na display.
Fotka její maminky mluvila za vše.

,,Ahoj mamí," řekla a posadila se do křesla. Alex ji povyprávěla o všem co se jí přihodilo. O tom jak je to tady krásný a dokonce se zmínila i o hokejistech.

,,No snad ses mi tam nezamilovala Alexandro," zasmála se do mobilu.

,,Neboj mamí, teď na vztah nemám ani pomyšlení. Po tom co se stalo s Maxem," odmlčela se. ,,Prostě nechci aby mi nějaký kluk znova ublížil."

,,To se jen tak nestane drahoušku," snažila se ji matka uklidnit. ,,Alex byl hňup a kdyby tě měl opravdu rád, neudělal by to."

,,On mě chce, ale zpátky," zamumlala dívka do telefonu a po tváři jí steklo pár slz.

,,Nebreč a jestli myslíš to s tou Amerikou, tak Washington je velké město a nebude tě tak snadné najít."

,,To asi ano," odpověděla. ,,Ale Týna má přeci jen zmapovanou každou mojí trasu," zamumlala.

,,Co se ji týče taky by jsi jí neměla říkat vše. Zrovna včera jsem se od sousedovic Nikoly dozvěděla, že Týna o tobě vypráví dost ošklivé věci."

,,Jaké věci?" Zajímala se dívka.

,,Tím tě teď nechci zatěžovat drahoušku. Užívej v Americe, mám tě ráda" zašeptala a poližila telefón.

,,Mami, mami?" Zkoušela dívka mluvit do telefonu, ale nic.

Pod palbou informací, které na ni létali, se rozhodla pro procházku. Opět došla do parku a posadila se na lavičku, jako obvykle. Pozorovala západ slunce a brečela. Celý její svět na který byla zvyklá, se jí rozsypal jako domeček z karet. Vyrušili jí až dupot a smích. Podíva se do dálky, kde opět probíhali hokejisti. Všichni běželi v hloučku a v dálce za ostatníma běžel sám André.

Vytáhla mobil a znova zadala jeho jméno do vyhledáváče. Rozklikla hned první odkaz. Dostala se na oficiální stránky Capitals

,,Už dlouho spekulujete o tom kdo opustí Capitals. Na vybranou jsme měli za dvou hráčů, Jakuba Vrány nebo Andrého Burakovského. Dnes Vám můžeme oznámit, že Capitals nadobro opouští Švédský útočník André Burakovský. Více informací se dozvíte po tiskové konferenci, která proběhne už za dva dny."

Alex vyvalila oči. Nemohla tomu uvěřit. Vždy ho brala za důležitou oporu týmu a zároveň byli s Jakubem sehraná dvojika. Nemohli přeci jen tak rozdělit.

Teď už chápala proč neběžel v hloučku s ostatníma. Dokonce tušila jak se cítí. Stejně jako ona. Bez rodiny a přátel s velikou kudlou v zádech.

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat