XIX.

1.4K 43 0
                                    

Andrého dívka už dobrý týden neviděla. Neodpovídal ji na SMSKY, nezvedla ji mobil a opravdu netušila proč.

Chyběl jí i když by si to nikdy nepřiznala. Chtěla cítit tu jeho vůni, jeho rty a hlavně jeho ruce, které by obmotali její tělo.

To bohužel bylo nemožné..

Flashback

Alex seděla v kavárně, jako každý den od té doby co dala výpověď. Přemýšlela nad tím zda neudělala chybu, ale doufala, že André ji tu práci najde.

Koukala jen tak z okna a sledovala lidi, kteří pospíchají do práce. Usmála se nad tím a upila ze svého šátku. Ani si nevšimla chlapce, který vešel do kavárny.

,,Dobrý den, neviděli jste tady tuto dívku?" Přišel k obsluze.

,,Ano sedí támhle u toho zadního stolu," naznala a chlapec se k ní vydal. Když Alex zvedla hlavu od svého šálku, zastvilo se jí srdce.

,,Tak tady se nám schováváš," zamumlal a posadil se na židli, která byla hned naproti té její. ,,Už tě tu hledám týden. Proč jsi se mi neozvala? Chyběla jsi mi."

,,Najednou," zamumlala. ,,V Česku jsi mě podváděl kde jsi mohl, ale já ti chyběla. Tyranizoval jsi mě a ponižoval. Divím se, že jsem to vydržela tak dlouho," řvala.

,,Vše to bylo pro tvoje dobro Alex, sama to moc dobře víš," usmál se.

,,Jsi ubožák Alexi," procedila skrz zuby. ,,Ještě, že všichni kluci nejsou stejný."

,,Ale, ale," zasmál se. ,,Ještě mi řekni, že jsi tady někoho našla."

,,Možná," zamumlala.

,,Sama moc dobře víš, že tvé srdce patří jenom mě. Už od školky to tak bylo. No tak vzpomeň si, jak to mezi náma bylo krásný," řekl a stiskl její ruku.

,,Krásný, krásný?" Začala brečet. ,,Co na tom našem vztahu bylo krásného? Myslíš to tyranizování? To jak jsi mě podváděl s každou pipinou kterou jsi potkal? Ano pro tebe to možná krásné bylo, ale pro mě ne."

,,Kluci maji svoje potřeby no," zamumlal a podíval se na dívku. Oči se mu zaplnili slzama. ,,Změnil jsem se Alex opravdu. Jsi pro mě to nejdůležitější, vždy to tak bylo. Jsme přeci Alex a Alex. Jsme si souzeni."

,,To bylo Alexi. Vím moc dobře, že to co skončí už dohromady nedáš," zamumlala s pevným hlasem i když se jí v půlce zlomil.

,,Co se mi tím snažíš naznačit?" Nechápal.

,,Asi to, že by jsi se měl vrátit zpět a posunout se dál. V mém životě je teď někdo jiný," naznala.

,,Tohle třeba změní nazor," usmál se a políbil jí. Alex ho hned odstrčila a dala mu facku.

To všakl chlapec, který stál ve dveřích s růží už neviděl.

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat