,,Chceš jít semnou nahoru?" Zeptala se ho dívka.
,,Počkám tady," naznal a tak dívka odběhla do budovy. Za dveře hodila tašku, vzala si pohodlnějši boty a seběhla za Andrém, který na ni čekal.
,,Takže kam půjdeme?" Zeptala se.
,,Chtěl bych ti ukázat své oblíbené místo v parku," usmál se.
,,Teď večer?"
,,Jo," zamumlal. ,,Večer je to tam totiž nejkrásnější."
Dívka už to nekomentovala, pouze šla v tichosti vedle Andrého, který ji vedl různýma ulicema, než došli k parku. Bránou vlezli dovnitř a teprve až teď se dali do řeči.
,,Povíš mi proč si v Americe?" Zeptal se André.
,,Kvůli práci. U nás v Čechách je hokejových reportérů hodně a hlavně to jsou samé lži. To já nechtěla. Snila jsem o tom už jako malá," zamumlala.
,,To je vše?"
,,Ne," odpověděla.
,,Chceš o tom mluvit?" Zeptal se a dívka jen zakroutila hlavou. ,,Chceš ty mluvit o svých problémech?" Zeptala se naopak ona.
,,Nemám problémy," naznal.
,,Hele možná se snažít obelhat mě, ale svému srdci nelži," zamumlala a tím se zase mezi nimi rozhostilo ticho.
,,Jsme tady," zamumlal André a dívce se naskytl ten nejkrásnější pohled na osvětlený rybníček. ,,Všude v něm jsou trisky, chceš něco vidět?"
,,Jo," naznala a André došel k malemu automatu, kde něco nastavil.
Poté došel k dívce a pokynul ji aby si sedla. Sám se posadil vedle ní.Z rybníka vylétl proud vody a rozezněla se nějaká melodie. Trisky létaly do rytmu hudby a svítly různými barvy. Bylo to nadherné.
,,Líbilo se ti to?" Zeptal se André, když to skončilo.
,,Bylo to nádherný," řekla dívka a zadívala se do jeho hnědých očí. I když to ani jeden z nich nevnímal jejich obličeje se přibližovali. Když byli skoro u sebe a zbýval jen krok, Andrému zazvonil mobil. Zvedl ho a někam odběhl. Po mimutě se vrátil.
,,Promiň, to byl Vrána," zamumlal.
,,To je dobrý André," usmála se. ,,Stejně už bych měla jít," dodala.
,,Tak mě nech tě, alespoň doprovodit," usmál se. Dívka kývla a už se spolu opět v naprosté tichosti procházeli ulicema Washingtonu.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...