XV.

1.5K 48 0
                                    

Do práce Alex dorazila na čas. Jen co usedla za stůl a otevřela notebook vešel do její kanceláře Mark.

,,Dobré ráno Alex," usmál se a položil ji na stůl štos papírů.

,,Dobré ráno i Vám," odpověděla a papíry začala projíždět.

,,Ty rozhovory, které jste poslala do tisku, byli skvělé," pochválil jí. ,,Ale stejně nám jeden hokejista chybí, aby sme to měli kompletně," prohodil.

Dívka věděla o kom mluví. Veděla, že jediným hokejistou se kterým rozhovor neudělala je právě André.

,,Děkuji," zamumlala. ,,A nemusíte mít strach už na tom rozhovoru dělám."

,,Myslel jsem, že zrovna on bude mezi prvníma," naznal a opustil kancelář.

Mark si na Alex poslední dobou vymíšlel různé práce, aby jí udržel déle v práci, ale proč? Nerozuměla tomu. A hlavně se poslední dobou choval hrozně divně a dívka ho měla prostě za debila.

Když všechny důležité články udělala, rozhodla se zavolat managerovi  Capitals.

,,Dobrý den, mohla bych mluvit s panem Brianem MacLellanem?"

,,A kdo volá?" Zeptal se ženský hlas na druhé straně.

,,Alex Terencová, dělám každý týden rozhovory s hokejistama od Vás," zamumlala.

,,Dobře, hned vás přepojím," naznala a tím jejich rozhovor skončil.

xxx

,,Já žadnej rozhovor dělat nechci," zamumlal André, který seděl naprosti managerovi.

,,Já se tě, ale neptal jestli jo, nebo ne André. Jsi jedinej kterej rozhovor ještě nedělal a na tu dívku tlačí šéf," naznal.

,,Mě to, ale nezajímá. Za 2.měsíce už budu jinde. V jiným týmu s jinýma lidma. Nevím co bych řekl," naznal a hlavu si dal do dlaní.

,,Tak já ti nechám volnou ruku," řekl manager aby ho alespoň trochu popohnal.

,,Jako volnou ruku, říct cokoliv?"

,,Přesně tak," usmál se a vyprovodil ho ze dveří.

xxx

Dívka stála před stadionem a klepala se nervozitou. Nevěděla z čeho, ale tak nějak tušila, že to bude z něj. Poslední dobou si chvíle s nim užívala a tušila, že tímto rozhovorem to nejspíše i skončí.

To, ale nechtěla.

,,Alex?" Zarazil se blonďatý chlapec, který vylezl ze dveří.

,,Ahoj Kubo," zamumlala a svým pohledem stále hypnotizovala dveře.

,,Co tady děláš?"

,,Hmm, čekám na Andrého. Budeme dělat rozhovor," odpověděla.

,,Tak pojď dovnitř, udělám ti čaj a pomůžu ti připravit aparaturu, aby jsi to nemusela dělat vše sama," nabídl se.

,,Dobře," zamumlala a i s Kubou zamířila dovnitř.

xxx

,,Tady je ten čaj," usmál se a posadil se naproti ní.

,,Děkuji," zašeptala a napila se.

,,Jsi nějaká nervózní," řekl Kuba z ničeho nic.

,,Jo, zažila jsem s Andrém v posledních  pár dnech, hrozně krásné chvilky. Jen mám strach, že tady po tom rozhovoru se to všechno změní," povzdychla si. ,,Ale otázky mám připravené a tak mu je ukážu, jestli s nima souhlasí," dodala.

,,To si u mě, ale neměla," řekl Kuba ublíženě.

,,Protože u vás ostatních je to jiné," naznala.

,,Proč?" Nechápal.

,,Protože do žádného z vás jsem se nazamilovala. 

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat