,,Moc se omlouvám," zamumlala dívka, když ráno na ulici do někoho vrazila.
,,V pohodě," odpověděl klučičí hlas. ,,Ty asi nebudeš místní co?" Stačil se ještě zeptat.
,,To je to tak jasný?" Usmála se dívka a zvedla hlavu, jen proto aby se podívala do čokoládových očí.
,,Jasný, tedy jsi v Americe. Tady se za sražení s druhou osobou neomlouvá," vysvětlil chlapec.
,,Jo všimla jsem si," zamumlala dívka a chtěla pokračovat v cestě. Chlapec jí však zastavil.
,,Doufám, že jdeš zaplatit to kafe, které jsi včera nechala v kavárně," řekl chlapec a Alex se zarazila. Skoro by na to zapoměla.
,,Samozřejmě," naznala.
,,Tak nemusíš, včera jsme to za tebe s kámošem uhradili," zamumlal.
,,To jste, ale nemuseli," vypískla a on se pousmál.
,,Vím, ale my jsme chtěli," vysvětlil.
,,Dobře, tak příště až se tam uvidíme, tak platím já za Vás," usmála se a vydala se ulicí pryč. Chlapce tam nechala samotného.
×××
Ještě téhož odpoledne seděla dívka v parku a něco zběsile ťukala do notebooku. Snažila se získat co nejvíce informací o chlapci, kterého dnes na ulici potkala.
,,Kdo opustí Capitals?"
Už dlouho se spekuluje o tom kdo z Capitals půjde pryč. Jakub Vrána nebo André Burakovský. Vzhledem k tiskové konfernci, kterou svolal generální ředitel Capitals už máme celkm jasno.
Jeden z účinkujích bude právě zmíněný hokejista Burakovský.
No necháme se překvapit.,,No to snad ne," zamumlala si dívka a zaklapla notebook. Do uší si dala sluchátka a na mobilu si pustila nejlepší hokejové momenty Capitals. Věnovala se pouze tomu a skupinka kluků, která probíhala okolo ní ji nezajímala.
,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech.
,,Jaký osud, vole?" Usmál se André a nechápavě se na kamaráda otočil.
,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým.
,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak se po dívce naposledy ohléd než pokračoval v cestě.
xxx
,,Ano Kristý?" Prohlásila Alex do telefonu.
,,Co teď děláš?" Zeptala se lehce rozrušeně její kamarádka.
,,Sedím na gauči a koukám na telku," odpověděla.
,,Takže sedíš?"
,,Pane bože jo," řekla trošku na štvaně. ,,Co se děje?"
,,Můj brácha chce za tebou letět do Ameriky," řekla jako by nic.
,,Proč? Však jsem sem jela abych od něj utekla," naznala.
,,Jo já vím, ale vysvětli to jemu. Pořád o tobě mluví a prostě," odmlčela se.
,,Prostě co?" Zařvala Alex do telefonu.
,,Chce tě zpátky, byli jste spolu 4.roky a on si myslí, že to prostě nemůže skončit tvým odjezdem do Ameriky. Uz si koupil letenku," vysvětlila. ,,Zkus nad návratem k němu ještě uvažovat."
,,Dobře," zamumlala dívka a se slzama v očích položila telefon.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...