,,No co je," řekla dívka celá udýchaná do telefonu.
,,Co provádíš prosimtě?" Zeptala se kamarádka.
,,Šla jsem si zaběhat," odpověděla Alex a posadila se na nedalekou lavičku, aby se mohla věnovat své kamarádce.
,,Jak dnes dopadl první den?" Zajímala se Kristý.
,,Hele docela v pohodě," naznala. ,,Dokonce možná vyjde ten hokej."
,,Nekecej, ty se v té Americe dokonce i proslavíš," zasmála se Kristý.
,,Hele možná, ale nechci koukat moc dopředu," zamumlala. ,,Každopádně jsem včera viděla celý hokejový tým."
,,Řekla jsis o autogramy?" Zeptala se se smíchem kamarádka.
,,Blazníš? Jela jsem sem jako profesionál a né jako ta uječená fanynka," zasmála se Alex.
,,No dobře, mám tě pozdravovat od bráchy a máš být na sebe opatrná."
,,Neboj jsem, taky pozdravuj a už budu končit, než vychladnu."
,,Dobře, zatím," zařvala kamaradka do mobilu a hovor se ukončil. Alex se zvedla z lavičky a pokračovala v běhu. Když se začalo stmívat, vydala se ke svému bytu. Hodila si rychlou sprchu, k večeři si udělala salát a nakonec padla do postele, kde únavou usla.
xxx
,,Alex," usmál se pan Hudson, když dívku ráno spatřil.
,,Dobrý den, tak jak to semnou vypadá?" Zeptala se a posadila se na židli.
,,Velice dobře," usmál se. ,,Během tohoto týdne pro Vás práci mít nebudu, ale byl bych rád aby jste se příští týden zašla podívat na tiskovou konferenci," naznal a hodil po ní významný pohled.
,,Jakou tiskovou konferenci?" Zeptala se Alex se zájmem.
,,Nebojte jde o hokej. Svolal to generální ředitel Capitals a bude se to týkat hokejisty Burakovskeho," zamumlal a přitom hledal další informace v počítači.
,,Andreho," vypískla dívka.
,,Znáte ho?" Zeptal se Mark se zájmem.
,,N- ne," zakoktala dívka. ,,Jen je to jeden z mích oblíbenců."
,,Takže s Váma můžu počítat?"
,,Určitě," usmála se a pomalu chtěla opustit kancelář.
,,Na email Vám pošlu nějaké bližší informace. Nemusíte se na nic ptát, bude stačit, když budete přihlížet a poslouchat. Poté třeba něco můžete napsat do svého blogu" usmál se z poza stolu.
,,To asi ne, ale moc děkuji," naznala a opustila kacelář.
Když šla z firmy, zapadla opět do kavárny, kde si dala to co předchozí den. Posadila se ke stolu a vychutnávala si každý doušek.
,,Můžu se zeptat?" Zeptala se Alex, když okolo ní procházela servírka.
,,Jistě," usmála se.
,,Proč je to tu tak opuštěné?" Zeptala se se zájmem.
,,Chodí sem spíše hokejoví fanoušci aby se tu potkali se svými favority," usmála se a pomalu odcházela pryč.
,,To jako proč?" Nechápala.
,,Protože tady pijí pouze hokejisti. Jako kluci vedle Vás. Jakub Vrána a André Burakovský," řekla a ukázala k vedlejšímu stolu, kde seděli 2.usmívající se chlapci. Alex nasucho polkla a bez zaplacení vyběhla pryč.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...