,,Počkat ty jsi se zamilovala do Andrého?" Vykulil Jakub oči.
,,Jo, ne, já nevím. Prostě zažila jsem s nim spousty dobrých chvil a mé city k němu se stále zvětšujou," zamumlala.
,,To není možný," zakroutil nad tím Kuba hlavou.
,,Je," zamumlala Alex. ,,Ale prosím nikomu to neříkej," zaprosila.
,,Neboj u mě je to v bezpečí," zamumlal a zvedl se ze židle. Ve dveřích se minul s Andrém, který přispěchal aby nenechal dívku dlouho čekat.
,,Takže jsem tady," zamumlal André a posadil se.
,,Připravila jsem pár otázek na které bych se chtěla zeptat. Mohl by sis je přečíst?" Zeptala se a André konečně zvedl hlavu.
,,To ty semnou budeš dělat rozhovor?" Divil se a chtěl couvnout. Bylo mu to vidět na očích.
,,Jo, ale nemusíš mluvit o čem by jsi nechtěl André. Tady jsou otázky," naznala a podala mu je. ,,Ty na které nebudeš chtít odpovídat vyškrtni."
,,Abych pravdu řekl, nechci dělat vůbec nic," povzdychl si a hlavu si dal do dlaní. Bylo toho na něj moc.
,,Hele jestli nechceš mluvit, tak nemusíš. Nechci tě nutit André," zašeptala dívka. ,,Klidně si můžeme jen povídat a já si něco vymyslím aby byl Mark, tedy šéf spokojený."
,,To by jsi udělala?"
,,Asi jo, nechci abys dělal něco co sám nechceš. Sama to nemám ráda," zamumlala a André k ní konečně zvedl hlavu.
xxx
,,Tak teď si děláš srandu," zasmál se André, když mu dívka vyprávěla jeden ze svých životních trapasů.
,,Ne nedělám," zakroutila nad tím Alex hlavou. ,,Ale o mě už toho bylo dost. Povíš mi i ty něco o sobě?"
,,Já nemám co, já jsem prostě obyčejnej chlap," usmál se a zvedl se od stolu. ,,Dáš si ještě čaj?" Zeptal se.
,,Ne, spíše bych už měla jít, je půl druhé. Sedíme tu už přes čtyři hodiny."
,,Dobře, tak já tě doprovodím," naznal André. ,,Víš abys to náčiní nemusela tahat sama," vysvětlil.
,,Hele dobrý André, já to tu stejně asi nechám a vyzvednu to až zítra," naznala.
,,Nevadí stejně tě doprovodím," usmál se a jako gantlman otevřel dívce dveře.
xxx
,,Nemůžu uvěřit jak je ten rybník krásný," zamumlala dívka, když procházeli okolo rybníčku.
,,Chceš se tu na chvíli posadit?" Zeptal se.
,,Klidně," naznala a posadila se do trávy.
André zase odešel k automatu a navolil tam nějakou hudbu. Pak se posadil k dívce a svou dlaň položil na její. Alex si toho ani nevšimla, celou svou pozornost věnovala té kráse před ní.
,,Zase moc pěkný André," usmála se dívka, když co celé skončilo. ,,Bylo to snad lepší než to první," dodala.
,,Ne, teprve teď to bude lepší," zašeptal André a své rty přitiskl na její.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...