Alex stála před prosklenou místností. To měla být její nová kancelář, která byla opravdu neskutečně krásná.
Odemkla jí a vlezla dovnitř. Posadila se do koženého křesla a z batohu vyndala svůj notebook.
,,Můžu?" Zaklepal na dveře nějaký chlapec, kterého dívka hned poznala. Byl to ten ze včerejška.
,,Jo, pojď," naznala a chlapec vešel.
,,Dáš si něco k pití?" Zeptala se ho a přešla k minibaru.
,,Čaj," usmál se a tak dívka postavila na vodu na čaj.
,,Ovocnej, zelenej nebo černej," usmála se. On se podrbal ve vousecha a zamyslel se.
,,Zelenej, prosím," usmál se a posadil se na pohovku, která byla v rohu. ,,Jo a jen tam mimochodem, jsem Matrin Kaut."
,,Já Alex," usmála se a i s čajem se posadila naproti němu.
xxx
,,Ty jsi z Česka že?" Zeptala se a Martin jen přikývl.
,,Jak jsi to poznala?" Zeptal se pobaveně.
,,Jedna moje známá do tebe byla, možná ještě je, úplně udělaná," zasmála se.
,,Neznám moc Amerických holek, co by v Česku měli kámošky," zamumlal.
,,Nejsem Americká holka, jsem z Česka," zasmála se Alex a Kauly nad tím jen nevěřícně kroutil hlavou.
Povídali si a Alex se cítili úplně skvěle. Našla si konečně skvělého kamaráda na pokec. I když se znali tak krátce věděla, že mu může věřit.
,,Proč jsi z Česka utekla do Colorada?" Zeptal se z ničeho nic.
,,Chtěla jsem být hokejovou reportérkou, ale nechtěla jsem to dělat v Česku. Byla jsem ve Washingtonu, ale nastali tam nějaké problémy. Tady mi nabídli docela dobrou smlouvu a tak jsem to vzala," vysvětlila.
,,Utíkáš před něčim viď," zeptal se a naklonil hlavu ke straně.
,,Před klukama," povzdechla si. ,,V Česku mi jeden kluk zlomil srdce. Přijel za mnou do Ameriky a kvůli němu, jsem zlomila srdce Andrému."
,,Jako Burakovskýmu?" Vykulil Martin oči.
,,Hmm," zamumlala dívka. ,,Mám ho pořád ráda, ale pohnojila jsem to. Čas už nevrátím."
,,Povíš mi co se stalo?" Zeptal se Kauly a Alex se pustila do vyprávění.
Pověděla mu úplně vše. Od Česka až po příchod do Amriky. Řekla mu o tom, jak si chtěla Andrého držet od těla, ale nevyšlo to a zamilovala se do něj. Dokonce mu řekla i to jak se včera rozbrečela nad jeho fotkou.
Martin k ní přistoupil a kamarádsky jí objal. Alex se mu vybrečela na rameni a když se dostatečně uklidnila, odtáhla se.
,,Musím ještě něco udělat Marťas," zamumlala a ukázala na stůl s papírama, které tam leželi už od rána.
,,Jasný," usmál se. ,,A neboj se, určitě to půjde nějak vyřešit Alex. Přeci jen to nemáte pořádně dořešené," mrkl na ni a opustil místnost.
Alex se posadila za stůl a začala si pročítat týdenní plány, kde měla přesně rozepsáno co v tom týdnu dělat.
Zpráva na posledním papíře ji velice zaskočila.
André Burakovský podepsal smlouvu s Coloradem Avalanche.
Prosím zvěřejněte tuto zprávu na stránkách a na webu.
Děkuji moc - J.Sakic GMAlex se do toho hned pustila. Přidala tam i pár informací o něm, aby fanoušci věděli, jaký skvělí hráč, posilní jejich tým.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...