XXVII

1.3K 48 1
                                    

,,Doprdele André," procedila dívka skrz zuby, když vešla do šatny a spadl jí na hlavu kýbl s vodou.

Všichni se smáli jak debilové, ale Alex to vtipný rozhodně nepřišlo.

,,Chováš se jak malé dítě," zařvala. ,,Přijde ti toto úplně normální? Protože mně ne."

,,Měl to být jen vtip," zasmál se Graves.

,,Pěkně blbej vtip," zamumlala a otočila se k odchodu ve dveřích se však otočila. ,,Chováš se jak malý dítě, vážně nechápu jak jsem k tobě mohla kdy co cítit."

Všichni na ní koukaly jak na debila. Jen André se usmál.

,,Já alespoň nepodváděl."

,,Kreténe," zamumlala a opustila šatnu.

Posadila se na tribunu a sledovala trénink aby pak měla co napsat na stránky.

Zároveň, ale přemýšlela.

Jak se k ní André mohl takhle zachovat? Vždyť nová země, nový začátek. Sám to tak řekl a nakonec udělá toto. Prostě Idiot.

Ale stejně ho sledovala jak bruslí po ledě a hraje si s pukem. Bylo to neskutečný.

Odešla chvíli před koncem tréninku aby zvládla napsat článek. Když ho zveřejnila, odešla.

xxx

,,Jsi tu nějak brzy ne?" Zasmála se Alex, když před bytovkou viděla stát Kaulyho.

,,Jo Francik mi psal, co se dnes stalo na tréninku. Jsi v pohodě?" Zajímal se.

,,Jo, umm asi jo," zamumlala, ale i tak se jí do očí nahrnuli slzy. Kauly si jí vtáhl do objetí.

,,Chová se k tobě jako debil Alex," zamumlal.

,,Jo, to asi jo," pokrčila rameny. ,,Ale nic to nemění na tom, že ho miluju. Jako fakt miluju."

,,Tak mi asi nezbývá nic jiného, než ti říct, že to bude v pohodě," usmál se a pohladil jí po zádech.

,,Díky Kauly," usmála se. ,,A teď jdem dovnitř. Nemusím tu potkat Andrého," zamumlala a otevřela vchodové dveře.

xxx

,,Tak jo Áďo, měj se hezky a brzy už tě budu mít u sebe," zamumlal Kauly do kamery.

,,Jo už se těším," zazubila se. ,,A hlavně opatrně vy dva, všechno se dozvím. A ráda jsem tě poznala Alex," naznala a hovor zavěsila.

,,Je vážně hodná," usmála se Alex.

,,Jo je nejlepší, někoho lepšího jsem si snad ani přát nemohl," uculil se.

,,To ne no," usmála se Alex a dolila mu skleničku.

xxx

Mikko: Alex jsi v pohodě?

Alex: Co je ti do toho?

Mikko: Hele pořád mi na tobě záleží. Je mi jedno co spolu s Andrém máte a nemáte, ale dneska se zachoval jak debil.

Alex: Jo zachoval, ale nic to na mém úsudku nemění.

Mikko: Kdyby cokoliv jsem tu pro tebe.

Alex: Děkuji...

Mikko: A kdyby jsi měla zítra čas, rád bych tě pozval na kafe ráno

Alex: Budu o tom přemýšlet..

Mikko: Nesmíš mi dát košem Alex, dlužíš mi to..

Alex: Máš pravdu, tak v devět?

Mikko: Vyzvednu tě, budu se těšit ❤

Alex: Ty srdíčka si nech pro jinou, ale já taky..

Odložila telefon a opřela se o polštář. Mikko Rantanen, kluk, který se o ní snažil od začátku. Ale ona v hlavě měla pořád Andrého.

Mikko by, ale nemusela být tak špatná volba.

S touto myšlenkou usla.

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat