XXX

1.3K 53 1
                                    

,,Děkuji Vám za všechno," usmála se Alex a podala si se šéfem ruku.

,,My děkujeme Vám a kdyby jste si to náhodou rozmyslela, tak tu vždy budete mít místo," usmál se pan Sakič a otevřel jí dveře od kanceláře.

,,Určitě, až se třeba trochu uklidní situace," zamumlala a vyšla z kanceláře.

Sebrala za dveřma své kufry a vyšla z arény.

,,Kam to jako jdeš a proč máš ty kufry?" Zeptal se jí Kauly, který šel zrovna okolo.

,,Letím domů, skončila mi zkušebka a i když mě ta práce bavila, nemůžu zde zůstat," zamumlala a pokračovala v cestě.

,,Alex stůj," zařval a dohnal jí. ,,Řekni mi pravdu prosím," zamumlal. ,,Že je v tom André?"

,,Jo, jsme tu jak kočka a myš. Mám v sobě hrozný zmatek a takhle bych to dlouho nevydržela," naznala.

,,Takže tohle je náš poslední rozhovor?" Zeptal se.

,,Bohužel," zamumlala. ,,Ale až budeš v Česku ozvy se. Ráda tě uvidím," dodala a pevně ho na rozloučenou objala.

,,Rád jsem tě poznal Alex," usmál se.

,,I já tebe," zamumlala a rozeběhla se k taxíku, který zrovna přijel.

xxx

Kauly doběhl k bytovce, kde bydel André. Vyběhl schody rychlostí blesku a zabouchal na dveře.

,,Co je?" Zamumlal André, když otevřel.

,,Hele řekni mi co cítiš k Alex a po pravdě," řekl Kauly a André se zarazil.

,,Počkej proč?" Zeptal se André podezíravě.

,,To je snad jedno ne?" Řekl Kauly nabručeně. ,,Jenom mě to prostě zajímá a je to dost důležitá informace," odmlčel se aby popadl dech. ,,Takže naposled co cítíš k Alex?"

,,Hele Kauly, jestli jí chceš pro sebe, tak je volná," zamumlal André.

,,Já se neptal, jestli je zadaná nebo volná doprdele," řval. ,,Já se ptal co k ní cítíš."

,,Miluju jí, stačí?" Zařval André se vztekem v očích.

,,Tak proč jsi jí dělal takové naschvály?" Zajímal se.

,,Hele Kauly nemám čas na nějaké tvoje rady. Mohl by jsi prosím vypadnout?"

,,Hele André, já si tě sem nešel dobírat nebo tak něco," naznal a podíval se mu do očí. ,,Ale Alex je na cestě na letiště, zkončila jí zkušebka a letí domu," vysvětlil. ,,Jestli jí necháš odletět, tak ztratíš to nejcennější co těd vůbec můžeš mít," řekl ještě a opustil jeho byt.

André se posadil na gauč a dal si hlavu do dlaní.

Rozbrečel se.

Opravdu ztratil to nejcenější co mohl mít.

Takové srdce, které měla Alex, jina holka neměla.

Musel zastavit letadlo, nebo se o to alespoň pokusit.

xxx

Na mém profilu najdete prolog k novému příběhu s Connorem McMichaelem.

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat