,,Ahoj André," mávla dívka na chlapce, když ho zahlédla v parku. On se otočil, ale pak pokračoval v cestě dál. Doběhla ho.
,,Co chceš?" Procedil skrz zuby.
,,Nezvedáš mi telefony, neodpovídáš na zprávy. Stalo se něco?" Řekla a poslední slova spíše zašeptala.
,,To se tak blbě ptáš?" Zařval.
,,André, co se stalo?"
,,Myslím, že s tím Českem to nebude tak špatný nápad," zamumlal. ,,Měla by jsi odjet."
,,Bože co to tady říkáš?" Zašeptala a oči se jí začali plnit slanou tekutinou.
,,Tahala jsi mě za nos Alex a já ti věřil. Dostala ses mi k tělu a získávala informace. To je to co jsi chtěla ne? Tak se ti to podařilo. Ale takové podrazy si dělej v Česku a né tady," zamumlal, otočil se a odešel.
xxx
Alex seděla v kavárně a popíjela kávu. Tu kterou zde měla první den. Když se otevřeli dveře a uviděla Kubu, rozběhla se k němu.
,,Můžeš mi prosím vysvětlit co toho Andrého tak žere?" Zeptala se ho a když Jakub neodpověděl pokračovala. ,,Co se doprdele stalo? Že se semnou ani jeden z vás nebaví? Že André chce abych odjela do Čech?"
,,Na to bych se měl zeptat spíše já tebe," pokrčil rameny a šel se posadit k dívce.
,,Jak mě?"
,,Našel ti tady práci a tak ti šel tu radostnou novinu oznámil. Doma tě prej nenašel a tak šel sem. Pak přišel domu hrozně naštvanej, ale bavit se o tom nechtěl bavit," zamumlal Kuba. ,,Je najednou úplně jinej."
,,Já jsem Andrého týden neviděla, viděla jsem ho naposledy ten den jak jsem u vás spala," naznala.
,,No tak asi tři dny na to, našel tu práci," zamumlal.
,,Počkej to byla středa?" Zeptala se Alex.
,,Umm, myslím, že jo," pokrčil rameny.
,,No doprdele," zamumlala. ,,Ve středu se tady objevil Alex, můj ex. Políbil mě," zašeptala se zklamáním v hlase.
,,A znamenalo to pro tebe něco?"
,,Ne asi ne," odpověděla. ,,Odstrčila jsem ho a dala mu facku."
,,Asi ne, to znamená co," zajimal se.
,,Nejspíše to, že jsem začala chovat city k Andrému, ale u něj taky nevymizeli," zašeptala.
,,Měla by jsi odjet Alex. Nemyslím to nějak zle, ale André se musí soustředit na hokej, aby se dostal do dobrého týmu. Kdyz zůstaneš tady, budeš mu to jen komplikovat," řekl Kuba a mile se na ní podíval.
,,Já vím," zamumlala. ,,Zarezervovala jsem si už letenku domu. Za dva dny odlétám."
,,Rád jsem tě poznal Alex," řekl Kuba a objal jí.
,,Já taky," usmála se. Zvedla k němu oči. ,,Slyšela jsem váš rozhovor s Andrém v tu neděli. Jsem ráda, že jsi nebyl rychlejší.Jsem totiž ráda že, to byl André i když to dopadlo, tak jak to dopadlo."
,,Hele až odjedeš uklidní se to. Vysvětlím mu to a třeba do Čech dorazíme spolu," zasmál se.
,,Možná," zamumlala a opustila kavárnu.
xxx
Na mém profilu najdete nový příběh s Vránou.
Budu ráda, když se na to podíváte ❤
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...