XXIV

1.3K 48 0
                                    

Dívka už měsíc byla v Coloradu. Udělala jsi skvělé jméno a nabídky létali i z jiných klubů.

Ona, ale nad jiným klubem neuvažovala. Všichni kluci z týmu byla její nová rodina. Dokonce našla i velkou oporu na farmě. Hlavně v Kaulym, který ji v poslední době dělal každý večer společnost. A taky ve Francikovi, protože ten se o ní staral jak velkej brácha.

Všechno bylo v naprostém pořádku, ale věděla, že každým dnem přiletí André.

,,Zítra přiletí André Burakovský," oznámil jí pak Sakic, když vešel do její kanceláře.

,,Už zítra?" Zarazila se dívka. ,,Však měl dorazit až příští týden."

,,Ano, ale nastali nějaké změny," naznal.

,,A co to znamená pro mě?" Nechápala.

,,Uděláte s ním rozhovor, hned jak přijede," zamumlal a otočil se k odchodu. Ve dveřich se, ale ještě zastavil a otočil se na ni. ,,Pojedete ho vyzvednout na letiště. Na mail vám pošlu přibližné informace."

,,Super," zamumlala a když odešel, tak se začala věnovat práci.

xxx

,,Tak co dneska?" Zeptal se Matin, když se posadil na gauč u dívky v bytě.

,,Hele ani se radši neptej," zamumlala.

,,Jak to myslíš?" Zajímal se.

,,Hele, dneska jsem se dozvěděla, že musím zítra, vyzvednout Andrého na letišti," naznala a posadila se i se seklenicí vína vedle něj.

,,Tak alespoň budete mít čas si o všem promluvit ne," zamumlal.

,,Hele to asi možná jo, ale i tak je to divné, mohl ho vyzvednout třeba ten řidič, který vyzvedl mě," začala se rozčilovat.

,,Alex buď v klidu," snažil se jí Marin uklidnit. ,,Jestli chceš, pojedu klidně s tebou," nabídl se.

,,Hele to je asi v pohodě Marťas. Nemůžu pořád utíkát, musím se postavit věcem čelem," řekla odhodlaně. ,,Ať už jsou všelijak složité," povzdechla si.

,,Tak se mi líbíš Alex, přesně takhle tě znám," zasmál se.

,,Díky Kauly," zasmála se a opřela si hlavu o jeho rameno. ,,Ani nevíš jak moc jsem ráda, že tě mám po boku."

,,Není zač, prostě jen chci aby jsi našla lásku života jako já. I když se spousta kluků snaží, vím, že André je ten pravý," usmál se.

,,Myslíš?" Zamumlala dívka.

,,Vím to Alex," zamumlal. ,,A tvé srdce to ví také."

xxx

Večer jsem ležela v posteli a přemýšlela o slovech co mi řekl Kauly.

Měl pravdu.

André byl ten pravý a ona se rozhodla bojovat.

Chtěla Andrého dostat zpět.

Patřili k sobě a teď už si tim byla stoprocentně jistá.

Otevřela telefon a projela všechny Andrého fotky. Zase se rozbrečela. Pak našla v telefonu jedinou společnou, kterou měla.

Poslala mu jí a napsala k tomu chybíš mi..

ReportersKde žijí příběhy. Začni objevovat