,,Díky," naznal chlapec, když viděl dívku v praku.
,,Za co?" Zamumlala a ani k němu nezvedla hlavu. Stále koukala do mobilu.
,,Vím, že jsi Andrého očistila od té pravdy i když jsi nemusela," zamumlal.
,,Asi jsi si mě s někým spletl," řekla dívka nazpět a zabodla svůj pevný pohled do jeho modrých očí.
,,Mě neoklameš Alex, stejně jako své srdce," zamumlal a odběhl pryč.
Dívka si stále jeho slova opakovala a už se tolik nesoustředila na práci. Proto se rozhodla pro kancelář.
Cestou se ještě zastavila v kavárně pro latte a když dorazila na recepci firmy, už tam na ní čekal Mark.,,Alex, mohla by jste semnou do mé kanceláře?" Zeptal se.
,,Samozřejmě," odpověděla a pomalu se vydala za ním. Byla připravena na nejhorší, protože se zrovna netvářil moc nadšeně.
Věděla, že tahat osobní věci do práce se neděla, ale neměla na vybranou. Nechtěla aby se o někom psali, tak hnusné věci.
,,Takže, co máš společného s tímto článkem?" Zeptal se a pozdvihl obočí.
Na sucho polkla.,,Já," zašeptala a šéfovi se otevřeli ústa do úsměvu.
,,Je to naprosto geniální," zamumlal si spíše pro sebe. ,,Udělat rozhovor s nějakým hokejistou v takovém stylu, už jsem dlouho neviděl," zasmál se. ,,Máte opravdu talent."
,,Děkuji moc," usmála se. Sršilo z ní štěstí.
,,A ten článek o Andrém Burakovským, je taky Váš?" Zajímal se.
,,Bohužel," zamumlala a sklopila pohled.
,,Všechny noviny napsali v podstatě to samé, ale Vy máte opak a všechno jste vyvrátila. Jak je to možné?" Zeptal se.
,,Protože, to co se psalo v těch novinách nebyla pravda," naznala docela klidně.
,,A jak to můžete vědět?" Zajímal se.
,,Protože byl celý večer semnou," zalhala a sledovala jak se Markovi zkřivil výraz na tváři.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...