Dívka toho v noci moc nenaspala. Celou noc myslela pouze na to, co bude dělat až se tu její ex objeví.
Vyhrabala se z postele, dala si rychlou sprchu a k snídani si udělala smoothie. Nakonec se rozhodla, že si půjde zaběhat.,,Můžu se k Vám přidat?" Zeptal se chlapec, který se z ničeho nic objevil vedle dívky.
,,Samozřejmě Kubo," pronesla česky a on vyvalil oči.
,,Ty jsi z Česka? Nebo jen tak dobře umíš náš jazyk," zasmál se.
,,Jsem z Česka," zamumlala a zastavila se aby popadla dech.
,,A co děláš tady?" Vyzvídal.
,,Mám pocit, že do toho ti nic není."
,,Omlouvám se," řekl a ruce zvedl v obrané gesto. ,,Jen je prostě hezké vidět tu někoho ze stejné země."
,,Asi máš pravdu," naznala dívka. ,,Hele budu muset jít, moc jsem toho nenaspala a teď to na mě nějak padlo."
,,Mile rád tě doprovodím," usmál se.
,,Hele to je dobrý," odpověděla a vydala se parkem pryč.
xxx
,,Tak jaký byl běh?" Zeptal se André, když Jakub vešel do obýváku.
,,Hele docela fajn," usmál se. ,,Tedy spíše jsem si pokecal, než zaběhal," dodal.
,,Někoho jsi potkal?" Zajímal se André a vypl televizi, aby kamaráda mohl vyslechnout.
,,Jo, ale nic z toho nebude," zamumlal Kuba.
,,Proč by ne?"
,,Nikdy bych nelezl kamarádovi do zelí," usmál se a André vyvalil oči.
,,Ty jsi si povídal s tou holkou z kavárny?"
,,Jo, je z Česka a po tom půl roce je skvělé s někým pokecat v rodném jazyce," zasmál se.
,,Jo to chápu," usmál se André a zvedl se z gauče aby mohl připravit smoothie.
xxx
Alex seděla v kavárně a pročítala si email, který ji poslal Mark. Všechno se týkalo tiskové konference na téma "André Burakovský".
,,Doufám, že dnes to kafe už zaplatíte," usmála se servírka, když jí donesla kávu.
,,Stoprocentně," odpověděla Den a dál se věnovala notebooku. Dokud ji nevyrušili 2.chlapci.
,,Tak kterou kávu nám zaplatíš?" Usmál se André a posadil se na své obvyklé místo.
,,To je na Vás, nevím co pijete," naznala a podala jim nápojový lístek. Kluci si ho prohlédli, ale i tak jim servírka přinesla kávu aniž by si jí objenali.
,,Děkujeme Ester," zazubil se Jakub.
,,Tak když už nám platíš to kafe, mohl bych znát alespoň tvé jméno?" Zeptal se André a Alex se zarazila.
,,Myslím si, že mé jméno není nějak důležité a když mě omluvíte," usmála se ,,musím běžet."
,,Tak nezapomeň zaplatit," zařval na ní Jakub v češtině.
,,O to se bát nemusíš," zařvala na zpět a zastavila se na baru aby zaplatila útratu.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...