,,Prosím?" Zamumlala Alex do mobilu, když ho po nějaké době zvedla.
,,Dobré ráno, mluvím se slečnou Terencovou?"
,,Hmm ano," naznala. ,,A kdo volá?"
,,Tady je Joe Sakic, generální manažer Colorada Avalanche. Chtěl bych Vám u nás nabídnout smlouvu," zamumlal a dívce se rozbušilo srdce.
,,Jakou smlouvu?" Nechápala.
,,Četl jsem nedávno jeden Váš internetový článek a byl opravdu skvělí. Hrozně rád bych Vás měl v týmu," naznal.
,,Já jsem, ale reportérka," usmála se a mobil chtěla položit.
,,No právě," usmál se. ,,Potřebuje někoho na rozhovory a spravování internetových a facebookových stránek."
,,Moc se omlouvám, ale nevím zda bych to mohla vzít," zamumlala.
,,Dobře," naznal. ,,Zavolám Vám ještě v průběhu příštího týdne. Uvažujete na tím, moc Vás prosím," dodal a mobil položil.
xxx
,,Nesu Vám ten rozhovor s Andrém," zamumlala dívka, když vlezla do kanceláře.
,,Vypadá opravdu moc dobře, ale to co čtenáři chtějí vědět tam není," naznal a papíry jí podal zpět.
,,A co chtějí čtenáři vědět?" Zajímala se.
,,Třeba to kam se chystá André přestoupit," řekl a podíval se dívce přímo do očí.
,,To se dozvíme až na další tiskovce, krerou capitals svolá," zasmála se.
,,Vy to, ale dokážete zjistit Alex. Máte k němu blíž než kdo jiný," usmál se a obešel stůl. Ocitl se hned u dívky. Začal ji hladit po hlavě. Přišlo ji to nechutné. ,,Chci mít ty informace z první ruky, chci je mít dříve než ostatní. Uvažuj o tom Alex, spolu by jsme byli silný tým," šeptal ji do ucha a přitom rty zavadil o její lalůček. Nakonec ji začal líbat po tváři a ruku ji strčil do výstřihu.
Alex to nevydržela. Dala mu facku, on se zapotácel a ustoupil dozadu.
,,Je Vám doufám jasný, že to co jste teď dělal bylo sexuální harašení," naznala a postavila se na nohy.
,,Nemělo to vypadat tak jak to vypadalo," začal se bránit.
,,Mě to, ale nezajímá, končím svou stáž zde," zamumlala.
,,To, ale nemůžeš, máš málo zkušeností a bez dobrých recenzí se moc vysoko nedostaneteš," zařval.
,,Tak se koukejte," naznala a odešla ke skřini kde byli vystavený šanony. V šanonu se stážisty našla svou smlouvu, kterou roztrhla.
Poté došla ke dveřím ve kterých se ještě otočila.,,Proč?" Zeptal se Mark.
,,Tak za prvé,nikdo na mě nebude šahat, krom mého přítele a za druhé chci mít volnou ruku a psát o čem chci. Nikdo mi nebude řikat, jaké informace mám z koho brát, jen proto aby byl nejlepší. Na to si najděte slabší ovci," zahřměla a opustila kancelář.
V tu chvíli ani na tu nabídku z Colorada nemyslela, rozhodla se, že odletí domu a své štěstí zkusí tam.
Když míjela kavárnu zastavila se v ní.
,,Naléváte tu i alkohol?" Zeptala se a kavárnice kývla na souhlas. ,,Tak dvojitého ruma," zamumlala a kopla ho do sebe.
Po pátém panáku nepřestávala, ale svět se jí začal motat. Když už nebyla schopna stát na nohou, tak ji kavárnice posadila na židli a zavolala prvnímu člověku, který ji napad.
ČTEŠ
Reporters
Fanfiction,,Je to osud," usmál se Kuba a poplácal kamaráda po zádech. ,,Jaký osud, vole?" Usmál se Andre a nechápavě se na kamaráda otočil. ,,Ta holka, vydím jak po ni koukáš," naznal a rozeběhl se dohnat tým. ,,Debile," procedil chlapec mezi zuby, ale i tak...