15 éves vagyok, gólyaként léptem be új iskolám kapuin rengeteg emberrel karöltve. A nagy aulában megszeppenve néztem körbe.
A végzősök röhögtek rajtunk, a 11.-esek kedvetlenül néztek minket a 10.-esek pedig megértően bólogattak, amolyan "még most sem felejtettük el milyen rossz volt" nézéssel.
Legjobb barátommal döntöttünk úgy, hogy ezt az iskolát választjuk továbbtanulásnak. Chris tudja egyedül, hogy miért nem volt még soha pasim. A családomnak egyenlőre nem mertem coming out-olni,pedig itt lenne már az ideje. Tudom, hogy megértenék és elfogadnák, legalábbis a többség biztos, de mégsem éreztem magam késznek rá.
Egy harmincas éveiben lévő nő állt meg az általunk alkotott csorda előtt és rendezte azt osztályok szerint. Én a
9/g-be, Chris pedig a 9/b-be került.
Végignézve az osztályomon kívül állónak éreztem magam. Mindenki beszélgetett, én is tettem volna, ha Chris éppen nem az aula másik felében álldogált volna a saját osztályával.- Szia, Adam vagyok - termedt előttem egy srác. Karamell színű tincsei az orrát súrolták, magasabb volt nálam majdnem két fejjel, és alkata sportos volt. Tipikus olyan, akiért megőrülnek a lányok.
- Szia, én Amy - mosolyogtam.
- 10.-es vagyok, de olyan elveszetten álltál itt, gondoltam idejövök - pirul el kicsit.
- Hát a legjobb barátom ott áll - mutattam Chris-re - és az Istenért sem akar idejönni, szóval köszi - nézek szemébe.
Adam tekintete kicsit tovább maradt Chris-en mint kellett volna, de biztos csak véleményt alkotott róla.
- Mondjad mit lehet rólad tudni? - kérdem.
- Tavaly félévkor jöttem, mert basztattak előző sulimba, ami 6+6-os volt, szüleim elváltak, egyke vagyok, van egy kígyóm Ruth és ennyi kábé. Te jössz.
- Nekem van 4 testvérem, ebből kettő örökbefogadott, rengeteg állatom van, lovagolok - fejeztem be rövid bemutatkozásom.
- 9/g jöjjön! - hallottam meg annak a harmincas nőnek a hangját.
- Szia, majd beszélünk - mondtam, majd elindultam osztályom után.
A termünkbe érve kinéztem az utolsó sorból egy helyet, majd leültem. Az ofőnk is belépett a terembe, egy ötvenes férfi személyében.
- Sziasztok gyerekek! - kérlek benneteket, hogy mutatkozzatok be.
Mindenki megtalálta a számára megfelelő helyet, mellém egy szőkehajú gyönyörű lány ült.
-Sam vagyok - állt fel az első padban ülő srác, megkezdve az ofő kérését.
Kiderült, hogy a mellettem ülő lányt Jamie-nek hívját, és az ofőnk neve Gábor bá'.Szünetben megkerestem Chris-t, aki már mindenkivel összeismerkedett. Ezt irigyeltem tőle, mindenki vágyott a társaságára és rengeteg barátja van. Mindenkivel megtalálja a közös hangot.
- Szia Amy! Már azt hittem elvesztél - mosolyodik el. A társaságában lévők hangosan 'húú-ztak' egyet, mire érdeklődve néztem rájuk.
- Amy vagyok a Legjobb Barátja - emeltem ki.
- Nyugi Amy - forgatja szemeit Chris nevetve - ő Liam, Harry, Louis, Niall és Zayn - mutatja be az előttem áldogáló fiúkat,akik egy barátságos mosollyal néznek rám.
- Te Chris, nem is mondtad, hogy ilyen jól néz ki a barátnőd - röhög Liam.
Ettől zavarba jöttem, és a cipőm orrát kezdtem nézegetni.
- Hagyjad már szegény lányt - mondja Harry, miközben szemét le sem vette rólam.
Remélem tetszik az első rész, és várjátok a következőt.❤️
YOU ARE READING
You & I [✔️]
Romance12 évesen kezdtem rájönni, hogy nincs minden rendben velem. Minden barátnőm rá volt állva valamilyen pasira. Engem meg senki sem érdekelt. Nem volt titkos szerelmem aki után otthon nyomozhattam volna. Ünnepekkor már a család is kérdezte, hogy hogyan...