8. Bölüm

18.9K 262 9
                                    

Murat, baskını kimin yaptığını öğrenmek için ve ona cezasını vermek için yanıp tutuşuyordu. Gamze'ye de olanlar ile ilgili hiçbir şey belli etmek istemiyordu. Bu yüzden daha rahat konuşabilmek için Gamze'nin yanından hızla uzaklaştı. Nikah salonundan dışarı çıktı. Heyecan ve merakla "kimmiş?" diye sordu.

"Cebrail Ateş!"

Murat hızla yürüyerek koridoru geçti. Dışarıya çıktı. Arabasına bindi ve arkasından Gamze'nin geldiğini gördü.

"Abi bir şey demeyecek misin?"

"Ben seni beş dakikaya arayayım Akif."

Akif "tamam." dedi ve telefonu kapattı.

Bu sırada Gamze de Murat'ın yanına oturmuştu ve neler olduğunu anlamak istermişçesine ona bakıyordu.

"Eee, nereye gidiyoruz?"

Murat, Gamze'ye ve ardından önüne baktı. "Sen gelmiyorsun!" dedi ve arabayı çalıştırdı.

"Nedenmiş o?"

"Çünkü sana uygun bir yere gitmiyorum."

Gamze, gülümseyerek Murat'ın elini tuttu. Yüzüne baktı.

"Ben artık senin karınım. Yani sen nereye ben oraya!"

Murat, söylediklerinde ciddi ve kararlıydı. Başını olumsuz anlamda hafif yukarı kaldırdı ve "olmaz öyle şey." dedi. Dışarıya çıkan Melisa ve Cengiz'i gördü. Arabadan indi ve Melisa'nın yanına koştu. Durumu anlattı ve ablasından yardım bekledi.

Melisa gülümsedi ve Gamze'yi bir banka oturttu. Murat'a el sallayarak "hoşçakal." dedi. Murat hızla gaza basarken arkasından onu izledi.

"Benimle ne konuşacaksın? Murat ne işler çeviriyor?"

Melisa tebessüm etti. "Hepsini anlatacağım." dedi. Dediğini de yaptı. Murat'ın ne iş yaptığını, nasıl bu kadar parası olduğunu ve neler yaşadığını teker teker anlattı.

"Yani sana demem o ki Murat ile olmak istiyorsan, onu seviyorsan ve eşi olmak istiyorsan her şeye göğüs germelisin. Her gününü onu kaybetme ve ona bir şey olur korkusuyla geçirmek zorundasın. Sen artık bir mafya karısısın!"

Gamze gülümseyerek "Ben onu seviyorum." dedi. İçinden de "Sevmeye çalışıyorum." demeyi ihmat etmedi.

"Bu yüzden korkak davranıp da onu bırakamam, terkedip kaçamam."

Melisa gülümseyerek "buna sevindim." dedi ve Murat'ı düşündü.

Bu arada Murat da arabasını Silivri Sahiline doğru sürüyordu. "Cebrail!" diye dişlerinin arasıdan tısladı. Arabasını kırmızı ışıkta frene abanarak durdurdu. Telefonunu çıkardı ve Akif'i aradı.

"Cebrail'in mekanlarının hepsini öğren Akif. İhanet ve başkaldırma cezasız bırakılamaz! Hadi ben de birazdan geliyorum."

Akif "tamam." dedi. Deniz'e baktı ve telefonu kapattı. Dalgaların karaya vuruş sesiyle gözlerini kapattı. Derin oksijeni ciğerlerine çektikçe çekti. Uçan martıları seyretti ve ayağa kalktı. Telefondan bir numara tuşladı.

"Senden Cebrail Ateş'in bütün mekanlarını bulmanı istiyorum."

Telefondaki ses "tamam." dedi ve telefonu kapattı.

Akif, düşünmeye devam etti.

Murat da kırmızı ışıklara söverken Akif gibi düşünüyordu. Akif'in yanına vardığında sonunda bir karara vardı. Arabasından indikten sonra Akif'in yanına oturdu.

🎭Bölüm Sonu🎭

Vuranlar Ve Vurulanlar (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin