27. Bölüm

10.9K 161 20
                                    

Murat, Gamze'ye olanları anlatırken Cengiz hala salondaydı. Viskisini yudumluyor ve ailesini nasıl koruyacağını düşünüyordu. Cengiz, bunu düşünürken yeşil, uzun ve bol bir gecelik giymiş olan Melisa salona girdi. Gülümseyerek Cengiz'e baktı. "Neden gelmedin?" diye sordu ve yanına oturdu.

"Muratla biraz lafladıktan sonra birkaç şey düşünüyordum. O yüzden bu koltuğa mıhlanıp kaldım."

Melisa, Cengiz'e karşı gülümsemeye devam etti. "Ne düşünüyordun?" diye sordu.

"Ailemi, buna Murat da dahil olmak üzere, Murat'ın işlerindeki tehlikelerden nasıl koruyacağımı düşünüyordum."

Melisa'nın yüzü düştü ama toparlamasını bildi, tebessüm etti.

"Sen merak etme. O bana söz verdi. Ailesine zarar gelmemesi için her şeyi yapacak."

Melisa'nın iyimserliği ile enerjisi Cengiz'e de geçti ve tebessüm etti.

"Hem düğün yaptığımız eğlendiğimiz bir günde kötü düşünce istemiyorum."

Cengiz, gülümsemeye devam ederek "tamam." dedi.

Melisa, Cengiz'in elini tuttu ve ayağa kalkarak önüne geçti. Yürümeye başladı ve Cengiz de gülerek onu takip etmek zorunda kaldı.

"Bu gece ikimizin gecesi ve bu gecede kötü düşüncelerin olmasını istemiyorum."

Cengiz, gülümseyerek "tamam." dedi ve odaya girinceye kadar sesini çıkarmadı. Odaya girdikten sonra daha fazla olumlu düşünmeye dayanamadı.

"Ama bunu düşünmeden yapamıyorum."

Melisa, gülerek işaret parmağını Cengiz'in dudağına götürerek "şşt!" dedi. Şuh gülümsemesini takındı ve Cengiz'in gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.

Cengiz de yavaşça pantolonunu, sonra da düğmeleri çözülmüş olan gömleğini Melisa'nın yardımıyla çıkardı. 

Melisa, Cengiz'in göğüslerine ve karnına öpücükler kondurdu. Dudaklarını tekrar yukarıya, Cengiz'in boynuna götürdü. Emdi ve öpücükler kondurdu.

Cengiz de Melisa'nın geceliğinin ince askılarını yavaşça omzundan sıyırdı. Gecelik yere düştü ve çıplak vücudu ortaya çıktı.

Cengiz, Melisa'nın yüzünü avuçlarının içine aldı ve dudağına yapıştı. Alt dudağını emerken yatağa uzandılar. 

Cengiz, Melisa'nın bacaklarını okşamaya başlarken bedenini de ileri geri hareket ettirmeye başladı.

Melisa, Cengiz'in üst dudağını emerek ağzının içine inlerken okşanan bacaklarını beline sardı. Cengiz'in yüzünde bulunan ellerini saçlarına, ensesine ve oradan da sırtına götürdü. Bacakları ve elleriyle Cengiz'i iyice kendine çekti. Sonra da ellerini yana açtı ve Cengiz'in çok fazla hızlanması ve yatağı gıcırdatmaya başlamasıyla çarşafları sımsıkı kavradı. Cengiz, dudağını Melisa'nın dudaklarından boynuna götürüp emmeye başlayınca çığlıkları odayı kapladı.

Cengiz, Melisa'nın boynunu emerek morartırken alnından terler akmaya başladı. yavaşladı ve elleriyle Melisa'nın göğüslerini tuttu. Ucunu emdi ve hafif ısırdı.

Melisa'nın da çığlıkları inlemeye döndü ve göğsündeki başa ellerini götürdü. Cengiz'in başını göğsüne gülerek ve inleyerek bastırdı. Göğüslerinin daha fazla ve daha kuvvetli emilmesini istiyordu.

Cengiz, Melisa'nın bu hareketiyle başını sağ göğsünden kaldıramadı. Tamamını ağzına alarak ıpıslak ve mosmor yaptı. Bu sırada bedenini ileri geri hareket ettirmekten geri kalmadı. Spermleri Melisa'nın yumurtalıklarına hücum edene kadar devam etti. Sonra yavaşlayarak durdu ama başını göğüslerinden kaldırmadı. Gülerek emmeye devam etti.

Vuranlar Ve Vurulanlar (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin