29. Bölüm

7.8K 119 6
                                    

Melisa, toplantı salonunda bulunanları şöyle bir süzdükten sonra suyundan bir yudum aldı. Tebessüm etti, konuşmaya başladı.

"Yapacağımız bu iş çok yararlı olacak. Sitenin oturup sohbet edilecek alanları, büyük bir halı sahası, basketbol sahası ve havuzu olacak. Sitede bulunan apartmanların içinde sauna, spor salonu ve bilardo salonu olacak."

Melisa, Cengiz'e baktı. Bir yudum su içerek sözü ona bıraktı.

Cengiz, tebessüm etti. Melisa oturduktan sonra ayağa kalktı. Bir yudum su içti.

"Yani anlayacağınız, çok iyi kazanç sağlayacağız. Sitemiz büyük bir aile ortamı gibi olacak. Yapımı ve satımı inşallah ucuz olacak. Bu işten çok fazla kazanacağız."

Cengiz, Melisa'nın sözlerinin tesirini anlamak, görmek için toplantıdaki herkesi süzdü. Onları memnun ve mutlu bir şekilde görünce kendisi de mutlu oldu. Tebessüm etti. Sandalyesine oturdu ve sözü Murat'a bıraktı.

Murat, gülümseyerek klasikleşen bir şekilde boğazının kuruluğunu geçirmek için bir yudum su içti. "Baylar bayanlar!" dedi.

"Benim diğer işlerde ortağım olanlar burada kalsın. İkinci bir toplantımız olacaktır."

Murat'ın diğer işlerden kastının yasa dışı işler olduğunu herkes anladı, başını salladı.

"O zaman birinci toplantımız bitmiştir."

İkinci toplantıda olmayacaklar ayağa kalktı. Tek tek herkesle tokalaşıp vedalaşarak odadan çıktılar.

Murat, kalanlara baktı. Tebessüm etti. Oturduğu sandalyeden ayağa kalktı.

"Burada kalmanızın sebebi çıkanlardan bir şey saklamak zorunda olmamızdır?"

Kısa, boylu, şişman ve ablak suratlı olan Nedim tek kaşını kaldırarak "nedir o?" diye sordu. 

Murat, sırıtarak "kumarhane!" dedi. Söylediğinin insanların merakını gideremediğini anladı. Projeyi tamamen söylemeye karar verdi. Konuşmaya başlamadan önce bir yudum su içti.

"Bu yeni projemiz olan site projesine kumarhane eklemeye de karar verdik ama diğer ortakların haberi olmayacak. Ancak bu şekilde yakalanmadan bir kumarhane zinciri daha oluşturabiliriz."

Herkes, duydukları işin çok para kazandıracağını düşünerek memnun bir şekilde başını sallayarak sırıttı.

Bu hareketleri, Murat'ın kumarhaneler projesine onay verdiğini gösteriyordu.

Murat, bu onay baş sallamasıyla sevindi, memnun oldu. "Güzel!" dedi.

"Kumarhaneler sitede gizli olacak. Gizli yerlerden girilecek. Kitaplık arkası, kiler arkası, gibi gizli odalarda olacak."

Herkes, Murat'ın bu temkinli davranışını takdir etti. Olur manasında başlarını salladı.

Murat, karşısında oturan memnun insanlara gülümseyerek baktı. "O zaman toplantı bitmiştir." dedi ve herkes ayaklandı. Birbiriyle el sıkışıp odadan çıktı.

🌟Bölüm Sonu🌟

Vuranlar Ve Vurulanlar (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin