Cengiz, araba ormanda durunca kapıyı açtı arabanın içinden çıkmadan, sadece başını uzatarak etrafa bakındı. "Murat nerede?" diye sordu.
Arabada konuşmadıkları zaman zarfı boyunca tedirgin olmuş, boncuk boncuk terlemişti. İlk kez aklına ölüm geldi. "Acaba ölen ben mi olurum." korkusu bedenini kapladı. Korkuyu ve stresi iliklerine kadar hissediyordu. Ama hislerini Servet'e belli etmemek için elinden geleni yapıyordu ve bunda da başarılı olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden rahatlayarak gülümsedi ve Servet'e baktı.
Servet, "biraz yürümemiz gerekecek." diye gülümseyerek yanıt verdi ve anahtarı çıkardı ve arabadan çıktı. Kapısını kapattı ve Cengiz de tabancasını aldıktan sonra aynısını yapınca kumandayla kapıları kilitledi.
Cengiz, tabancasını beline koyarken "çok mu uzak?" diye sordu.
Servet, Cengiz'e bir şey belli etmemek için gülümsemeye devam ederek "pek değil?" diye yanıt verdi. O da terlemişti ve korkuyordu. Bu yüzden Cengiz'in davranışlarını, jest ve mimiklerini kontrol edemiyordu.
Cengiz de Servet'e bir şey belli etmemek için gülümsedi ve "tamam." diyerek yürümeye başladı. Yürürken de Servet'i dikkatlice inceledi. Artık korkuyu, stresi ve heyecanı üzerinden atmıştı. Bir süre sonra Servet durunca o da durdu ve elini beline attı. "Vakit geldi." diye düşündü. Servet, birden dönüp tabancasını kendisine doğrulturken o da Servet'e tabancasını doğrulttu. Sırıtarak "yolun sonuna geldin Servet." dedi.
Servet; Cengiz'in Murat'ı öldürdüğünü bildiğini anlamıştı ve şaşırmıştı. Ama bu şaşkınlığı üzerinden çabuk attı.
"Kim yolun sonuna gelmiş göreceğiz Cengiz efendi."
Cengiz, "göreceğiz." dedi ve silahı iyice kavradı. Silahı sıkmaktan eli beyazlaştı.
"Baban gibi sen de ihanetinin bedelini ödeyeceksin Servet!"
Servet, başını sağ sola sallayarak ve sırıtarak "hayır." dedi.
"Siz babama yaptığınızın bedelini ödeyeceksiniz!"
İkisi de tabancalarının tetiğine basacaklardı ki "durun!" diye bir ses işittiler. Yanlarına kısa sürede bir kişi geldi.
Cengiz, babası Kartal'ı görünce bir hayli şaşırdı. Bunu belli etmemek için çok uğraştı ve biraz da başardı. Kaşlarını çattı.
"Bana durmam için, bu haini öldürmemem için tek bir neden söyle baba!"
"O senin ağabeyin..."
🟤Bölüm Sonu🟤
- Sizce neler olacak?
- Kartal aslında Kim?
- Cengiz, Servet'i öldürebilecek mi?
- Cengiz ile Kartal'ın arasındaki uçurum daha da açılacak mı?Bu bölüme 15 yorum ya da 10 oy geldiği zaman yeni bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuranlar Ve Vurulanlar (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek)
RomanceBir aşk ve mafya hikayesi sentezidir. +18 Bölümler vardır. Şimdiden söyleyeyim. İstemeyen okumayabilir. Küçük yaştakiler hatta hiç okumasın! İçinde erotik bölümler de olacak olsa o amaçla yazılmamıştır. Herkesin dikkatine! Bana ahlak dersi vermeye d...