37. Bölüm

6.8K 133 20
                                    

Cengiz ve Melisa ofise girdiğinde, Murat ve Gamze ofisten kol kola çıkıyorlardı.

Melisa, gülümseyerek "nereye?" diye sordu.

Gamze, "sahile." diye yanıt verdi. Sonra aklına hep beraber olma düşüncesinin iyi bir fikir olduğuna kanaat getirdi.

"Siz de bizle gelsenize."

Cengiz, "olmaz." diyerek araya girdi ve sonra tebessüm etti.

"Biz çok falza tembellik yaptık. Biraz çalışmamız lazım."

Gamze, "haklısın." dedi ve vedalaşıp birbirlerinden ayrıldılar.

Cengiz, Melisa ile beraber Melisa'nın odasına girdi ve Melisa'nın sandalyesinin yanına bir sandalye çekti.

Melisa, eline birkaç kağıt aldı. Bacak bacak üstüne atarak ve gururla gülümseyerek bu kağıtlara baktı.

"Bu proje bizi mali açıdan pek zorlamayacak gibi."

Cengiz, sırıtarak "boşver projeyi falan." dedi ve elini Melisa'nın iki bacağının arasında gezdirdi. Melisa'nın gömleğinin üstteki iki düğmesini çözdü ve başını boynuna gömdü. Öpücükler kondurdu.

Melisa, gülerek "şşt!" dedi ama o da sevişmeyi Cengiz kadar çok istiyordu.

"Burada olmaz aşkım!"

Cengiz, "olur!" diyerek elini Melisa'nın kızlığına götürdü. Pantolonunun üzerinden okşamaya başladı.

Melisa, cinsel arzusuna daha fazla dayanamdı ve Cengiz'in dudaklarına bir öpücük kondurdu.

"Perdeleri indir ve kapıyı kilitle!"

Cengiz, Melisa'nın dediklerini yaptı. Ceketini çıkardı ve gömleğinin düğmelerini çözdü. Melisa'nın yardımıyla gömleğini çıkardı ve Melisa'yı belinden kavrayarak ayağa kaldırdı. Sonra da Melisa'nın önünde eğildi ve Melisa'nın pantolonunu çıkardı.

Melisa, masanın üzerine oturdu ve Cengiz'in yüzünü avuçlarının arasına alıp dudaklarına bir öpücük kondurdu.

Cengiz, hızlıca Melisa'nın gömleğinin düğmelerini çözdü ve çevik bir hareketle gömleğini ve ardından göğüslüğünü çıkardı. Ardından pembe külotunu da çıkardı ve sırıtarak Melisa'ya baktı. Sonra ellerini bacaklarına götürdü ve başını kızlığına gömdü. Yavaşça emmeye başladı.

Melisa'da geriye doğru uzanarak elleriyle Cengiz'in başını kızlığına sertçe bastırdı. Yavaş yavaş inlemeye başladı.

Cengiz, Melisa'nın kızlığını yaladı ve sonra emerek pantolonunu çıkardı. Ardından da baksırını çıkardı. Ellerini göğüslerini götürdü ve kızlığını emerken göğüslerini okşadı. Kızlığını emmeye devam ederken gülerek ve hırlayarak Melisa'ya baktı. Sonra da kızlığını biraz daha emdi ve dudaklarını kızlığından karnına götürdü. Karnına öpücükler kondurdu ve ayağa kalktı. Eliyle Melisa'nın ilk önce bacaklarını açtı. Sonra vajinasının dudaklarını ayırdı ve erkekliğini yavaşça içine soktu. Melisa'nın bacaklarının kapandığını ve beline dolandığını hissetti. Yüzünü avuçlarının arasına alarak kendi dudaklarıyla Melisa'nın dudaklarını birleştirdi.

Cengiz, kalçasını ileri geri hareket ettirerek erkekliğini Melisa'nın kadınlığının içine sokup çıkarmaya başladı. Hareket alanlarının genişlemesi için kolunun tersiyle masanın üzerindekileri bir kenara doğru itekledi ve bazıları yere düştü.

Melisa, Cengiz'in üst dudağını emerken ensesinden tuttu. Ağzının içine doğru inlerken Cengiz'in daha fazla hızlandığını fark etti. Bu ona zevk ve acı verdi. Bacaklarının okşanılmasından her zaman olduğu gibi aşırı zevk aldı ve Cengiz'in üst dudağını ısırarak kanattı ve kendine çekti.

Cengiz de aynı şeyi Melisa'nın alt dudağına yaptı. Sonra erkekliğini hızlı ve sertçe içine sokup çıkarmaya devam ederek çenesini emdi ve dudaklarını boynuna indirdi. Bir vampir gibi dişlerini boynuna geçirdi ve gülerek kızlığını emerken hırladığı gibi tekrar hırladı.

Bu sırada masa hızlarından ötürü sallanıyor ve gürültü çıkarıyordu.

Cengiz, masanın gürültü çıkarmasına aldırış etmeden büyük bir şehvetle Melisa'nın derinliklerini bir sondaj makinesi gibi girmeye devam etti. Boynunu emmeye başladı ve bacaklarını okşamaya devam etti.

Melisa, ellerini Cengiz'in sırtına götürdü ve tırnaklarını önce sırtında, sonra kalçasında gezdirdi. Tırnaklarıyla Cengiz'in sırtını ve kalçasını çizip kıpkırmızı yaparken aynı zamanda çığlık atmamak için alt dudağını ısırdı. Cengiz'in dudaklarını ondan istedi ve istediğini aldı.

Tekrar tutkulu ve hızlı bir şekilde öpüşmeye başladılar.

Cengiz, Melisa'yı belinden kavradı ve masanın üzerinden kaldırıp erkekliğini içinden çıkarmadan kırmızı deri koltuğa taşıdı ve sondaj işlemine orada devam etti.

Terlemiş iki vücut, deri koltukta gıcır gıcır sesler çıkarmaya başladı ve bu sesler bir süre sonra durdu.

Melisa'nın zevk suyu akarken Cengiz'in de spermleri Melisa'nın yumurtalıklarına doğru yol aldı.

Cengiz, Melisa'nın alt dudağını hızlı hızlı kendine çekip bırakmaya devam etti. Yüzünü avuçlarının arasına alıp "seni seviyorum aşkım." dedi. Alnına, burnuna, dudağına ve çenesine son bir öpücük kondurdu.

Melisa, "ben de seni seviyorum aşkım." diyerek kollarını Cengiz'in ensesine doladı ve beline doladığı bacaklarını çekmedi. Tekrar dudağına yapıştı. Bir süre sonra da dudaklarını geri çekti.

"Seninle akşama, hatta akşamdan sabaha kadar sevişmeye devam etmek istiyorum. Ama burada devam edemeyiz. Haydi eve geçelim aşkım."

Cengiz, sırıtarak "olur." dedi ve Melisa'nın üzerinden kalktı. Baksırını ve pantolonunu yavaşça giyindiğinde Melisa'nın çoktan tamamen giyindiğini gördü. Gömleğini üzerine geçirdi ve düğmelerini iliklemeye başladı. Telefonunun çaldığını duydu.

"Aşkım, telefona bakar mısın?"

Melisa, "bakarım aşkım." dedi ve çalan telefonu açtı. "Efendim?" dedi. Duyduğu haberle şok oldu. İki adım geriledi ve "ne?" diye tiz bir sesle bağrdı. Bayılmamak için kendini zor tuttu ve elini masaya koydu. Kendine gelince Cengiz'e baktı.

Cengiz, şaşkınlık, merak ve korkuyla "ne oldu?" diye sordu. İçinde çok ama çok kötü bir his vardı. Bu kötü hisle Melisa'nın konuşmasını bekledi.

"Sana bir şey söyleyeceğim ama telaş yapmayacaksın! Tamam mı?"

Cengiz, tekrar "ne oldu?" diye sordu.

Melisa'nın üzüntüsü ve korkusu gözlerinden okunuyordu. Cengiz'in gözünün içine baktı ve söyleyeceği şeyi söyledi.

"Mine kaçırılmış!"

📨Bölüm Sonu📨

Bu arada; sevgili okur, sana bir üzücü haberim var. Bir karakterimiz, birkaç bölüm sonra aramızda olmayacak.

Vuranlar Ve Vurulanlar (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin